fick ett ryck...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
... och tankade hem Motocross Madness 2 demot... fick mig att tänka lite, är det inte dags för ett nytt motocross spel? jag menar, tänk er Motocross Madness 2 med dagens teknik, dagens grafik, och dagens bredband :banana

tyvärr visade det sig att ljudet inte riktigt ville fungera i spelet, så när jag kör rakt fram hör jag inget men när jag svänger åt ett håll så kommer det ljud från den högtalare jag svänger åt hehe :7peta

åhh... tänk er, en gigantiskt stor yta med (svensk) skog, backar, naturliga hopp, konstgjorda hopp, sand, grus, stockar, vatten osv. osv. med real-time lightning, bumpmapping, pixelshading, Anistropic Filtering... *dator-geek dregel* :näsblod och så Yamaha XT600E, KTM, Honda XR, Honda Dominator, Suzuki DR, Honda Goldwing 1800 osv. :rofl

nee men damn... det behövs verkligen ett nytt motocross/freestyle spel finns det ens nåt motorcykelspel längre? :kocko förutom MotoGP 1 och 2... som är värt att nämna alltså, för Motocross Madness 1 och 2 va verkligen kungar på sin tid :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra