Fick en fin bild på en cbr 1000 igår

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Ändrade färgerna på skylten och apoteket så de skulle matcha.

Bifogat

• röd mc.jpg
    röd mc.jpg
    127.9 KB · Visningar: 994
kanske skulle ta bort regnummret :va

Fick en bild på en bil igår...någon som vet något forum så jag kan gå in och posta den?

Jag såg en bild på en hoj igår... Man kanske skulle spara ner den på datorn och posta i det här forumet?

Till trådskaparen: Jag tycker att bilden var ok för att vara ärlig... Men dessvärre är det här fel forum att posta bilder som inte är wheelies eller knäskrap. www.fotosidan.se säger jag bara! Där kan du få riktigt konstruktiv kritik och utvecklas!

Last edited:
Jag är inte säker, men jag tror tråden handlar om färgsättningen på skyltar... :va :confused:

Ja gärna! Så vi kan återupprätta Skåneland och avsluta den svenska occupationen. Rejält OT men skit samma. :rolleyes:

@trådskaparen

Du har fått in en relativt sjysst panorering och sett till så det finns fart i bilden. Färgmatchning har du väl fått höra är inge bra? :hihi Tysk bögvarning på det. :D

Du borde dock ha zoomat in lite mer för att fånga mer uppmärksamhet till motivet. Som det är nu så stjäl skylten och, just, apoteksskylten fokus och drar ögat BORT från hojen, de e inge bra. Den stora frånvaron av skärpa på motivet gör bilden svår att titta på. Som Lucius säjer så får man lite illamående och det beror då på att ögat inte kan fästa på ngn punkt.

Ja gärna! Så vi kan återupprätta Skåneland och avsluta den svenska occupationen. Rejält OT men skit samma. :rolleyes:

Och när vi ändå går med i gräv bort skåne kan vi gå med i trädgårdstomtarnas befrielsefront. http://welcome.to/tradgardstomtarnasbefrielsefront

"Trädgårdstomtarnas Befrielsefront vill att förtrycket gentemot
våra kära trädgårdstomtar upphör och att de i framtiden
slipper plågas mer i vårt samhälle!

Trädgårdstomtarna hör hemma i det fria, vilda livet i skogen,
där de själva kan styra sina liv.
Trädgårdstomtarnas Befrielsefront
vill återupprätta deras heder och
återföra dem till deras naturliga miljö!"

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti