Fick ihop hojen efter helrenovering och den startade utan problem i söndags.
Lät den gå varm och stängde sedan av den o kollade kylarvatten och olja.
Idag skulle jag montera kedja och kåporna för att kunna åka en sväng.
Men nu börjar varningslampan lysa ihop med Fi-symbolen.
Hojen ändrar varvtal samtidigt och om jag gasar till lite, så droppar tomgången ner så den dör.
Den luktar avgaser djäklar anamma också.
Jag har kollat alla kontakter och dubbelkollat dem.
Kopplat i och ur PAIR-valve.
Finns det kallstartsventil på den som kan ha hakat upp sig?
Några idéer?
JAg har inte varit i elhärvan nåt speciellt och rotat och hojen har en O2-eliminator.
/Tom
Lät den gå varm och stängde sedan av den o kollade kylarvatten och olja.
Idag skulle jag montera kedja och kåporna för att kunna åka en sväng.
Men nu börjar varningslampan lysa ihop med Fi-symbolen.
Hojen ändrar varvtal samtidigt och om jag gasar till lite, så droppar tomgången ner så den dör.
Den luktar avgaser djäklar anamma också.
Jag har kollat alla kontakter och dubbelkollat dem.
Kopplat i och ur PAIR-valve.
Finns det kallstartsventil på den som kan ha hakat upp sig?
Några idéer?
JAg har inte varit i elhärvan nåt speciellt och rotat och hojen har en O2-eliminator.
/Tom