Fetischkläder???? Hjälp...

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Jag och gubben ska på fest ikväll (3:e gången på 1 1/2 år. Vilka festprissar vi är :rolleyes: ). Kruxet är att det är en fetisch/kinkyfest. Vad i helsike ska jag ha på mig???? Skinnbrallorna skulle jag inte ens få på mig med våld och vaselin... :huvet Vad ska jag göra???? Kan någon ge mig ett bra tips som går snabbt att fixa till..?
Ps! Nakentips går fetbort... :fakta

exiteme skrev:
Jag och gubben ska på fest ikväll (3:e gången på 1 1/2 år. Vilka festprissar vi är :rolleyes: ). Kruxet är att det är en fetisch/kinkyfest. Vad i helsike ska jag ha på mig???? Skinnbrallorna skulle jag inte ens få på mig med våld och vaselin... :huvet Vad ska jag göra???? Kan någon ge mig ett bra tips som går snabbt att fixa till..?
Ps! Nakentips går fetbort... :fakta
Ner på statoil och köp sprayfärg ... Sen börjar ni kroppsmålningen. :tungan
Går det inte att hyra nåt?? Eller Butterick´s? Har en underklädesaffär på samma gata som jobb, Swiit Luv. Ö.Förstadsg. i Malmö..

Linda/vira in dig i gladpack! :tummenupp
Det måste väl vara lite kinky eller? :rolleyes:
//Gumpa

Har du tid att sy ihop nåt? Det finns ju massor av coola stretchiga lack- och gummityger att välja mellan.

Jehovas vittnen är rätt kinky av sig! Dom och skattmasen är det otäckaste jag vet, skrämmer mig mer än lack, läder och piskor. Men vänta lite, ett Jehovas vittne i lack, läder och piska = Mmmmmmmm (eller inte)!

:fyllisar

McRae skrev:
Går det inte att hyra nåt?? Eller Butterick´s? Har en underklädesaffär på samma gata som jobb, Swiit Luv. Ö.Förstadsg. i Malmö..
<------Observera att underkläder/korsetter eller vanliga maskeradkläder INTE passar riktigt bra just nu... :3freak

Kolla efter en svart klänning eller byxor och tröja. Svart måste det vara.
Ta med dig en piska så är det ju jätte kinky, eller?

Tänk så här också, att eftersom du är i slutet av graviditeten så blir folk nog bara glada att du ens försöker klä ut dig till festen. Dom kommer nog inte förvänta sig läder byxor osv. Förhoppningsvis så förstår dom att det är inte det enklaste att hitta kläder som passar när man är gravid i 8:onde månaden.

Lycka till :)

/Annicka

Idébank!

Klicka inte om du är under 18 eller om bilder på, eeeh... stora kvinnor i naket tillstånd skrämmer dig.

Mattias skrev:
Idébank!

Klicka inte om du är under 18 eller om bilder på, eeeh... stora kvinnor i naket tillstånd skrämmer dig.

Hmmmmmmmm, Vad ska dom ha sex för?
Verkar ju redan ha uppnått målet med fortplantningsproceduren :tummenupp

Mattias skrev:
Idébank!

Fy skäms på dig :fatta!

Nej, jag vill INTE gå naken!!! :rolleyes: Jag vill ha bra, kreativa PÅKLÄDDA tips... (Funderar på nunna med magen utstickande...)

exiteme skrev:
Fy skäms på dig :fatta!

Nej, jag vill INTE gå naken!!! :rolleyes: Jag vill ha bra, kreativa PÅKLÄDDA tips... (Funderar på nunna med magen utstickande...)

du kan ju köpa den där tejpen som nån tipsade om eller flytande latex eller vad det var. sen kan du ju designa aldeles själv ju....... blir sääääkert jätte kul. du kan ju säkert ha underkläder under det eller`?? borde ju inte vara omöjligt...ingenting e omöjligt, bara man vill så går det!
sen så måste du ju klart fixa läder handskar som går up t armbågen....det har jag hört att alla sånna har............ :rofl :rofl :rofl

Annicka skrev:
Kolla efter en svart klänning eller byxor och tröja. Svart måste det vara.
Ta med dig en piska så är det ju jätte kinky, eller?

Tänk så här också, att eftersom du är i slutet av graviditeten så blir folk nog bara glada att du ens försöker klä ut dig till festen. Dom kommer nog inte förvänta sig läder byxor osv. Förhoppningsvis så förstår dom att det är inte det enklaste att hitta kläder som passar när man är gravid i 8:onde månaden.

Lycka till :)

/Annicka

Håller med Annicka fullständigt :tummenupp
Men kan tillägga att korsetter visst passar in....en som vet.. :kär

Hoppas du och gubben får en trevlig kväll..

/"Nels" (och frugan)

nån av dessa kanske?

Bifogat

• d167piks.jpg
    d167piks.jpg
    20.8 KB · Visningar: 143
  • kurci.jpg
    kurci.jpg
    76.5 KB · Visningar: 154
  • ad4661.jpg
    ad4661.jpg
    75.5 KB · Visningar: 148
Det hade varit fränt om man hade kört ngt svart klädesplagg med lite hålrum(alltså inte naken) och över armar och andra partier där man ser hud skulle man kunna köra svart eltejp i mönster: billigt, enkelt och kinky. Det blir lite som latex-straps.... :tummenupp

Du klär dig i bekväma kläder, typ svart och så tajt och exponerat som du finner lämpligt... kanske nunnan? :hihi SEDAN kopplar du din utspökade gubbe i ett tjusigt hundhalspand och tar piskan i handen... Kinky så det räcker??
Det hänger på accessoarerna!! :D

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back