Festivaler, happening, festligheter man inte får missa sommaren 2008!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Tänkte göra en tråd där man kan rekomendera olika saker som händer i sommar för varandra.

Jag kan börja med att man inte får misa where the action is (http://www.wheretheactionis.se) på lördag, foo foighters, queens of the stone age, the hellacopters, the hives med flera kan inte bli annat än nice.

Men sen vad ska ni på för skoj i sommar? uppsala reagge, hela mora surrar, metall town, maiden? Ja var ska man va?

Edit: Länka gärna så blir de lättare att hitta nått man gillar.:tummenupp

Last edited:
Maiden i Göteborg och peace n love är inbokat:yoparty

Det blir grymt:)

Edit: Det blir fan rockweekend för mig också:yoparty

Last edited:
red bull air-race i stockholm i början av juli!!!!:yoparty

Metaltown GBG 27-28/6 :yoparty FAN VA NAJS!

Sen Augustibuller, men endast för att jag nästan bor där festivalen är. Fast blir nog ändå rätt skoj :)

ÅÅÅH jag vill verkligen ha ledigt från jobbet för att åka på West Coast Riot den 26/6 och sen Metaltown direkt efter 27-28 :huvet

Gissningsvis kan man glömma det....

NOFX, Millencolin, Lillasyster, In Flames etc. fan om man ska missa det :gnissla

Det finns en god chans att jag kanske går någon dag på Storsjöyran. Mest av gammal vana. Men i år känns det som att de för första gången på ett par år har ganska intressanta artister.

Gotland v29 (stockholmsveckan)
Dom får man nog av i Åre under Nyår, en fördel med det är att man får träna skratt musklerna åt hur deras frisyrer ser ut + hur dom beter sig

"Putte i Parken" i Karlskoga! Osäker på datum. Sjukt bra tryck :rolleyes:

Nyss hemkommen från Sweden rock festival och ser nu fram emot maiden i Gbg i sommar, kanske blir metaltown också om det går att få ledigt.

Om det inte vore för att jag är utfattig så skulle jag åka på Roskilde, det är lätt bästa festivalen enligt mig. Neil Young skulle jag ju döda för att se också. Jag skulle även åka till hultsfred och se rage against the machine trots att de är kommunister och att jag är för gammal för hultsfred.

Skulle man gärna se :D Ser ut som det blir metaltown rockweekend och tivoli rock.

W.T.A.I Regerade iallafall! Skolade med sångare och trumis i the hives :D (som var sjukt mycket bättre än jag trodde)

queens of the stone age viste jag var grymma men inte så brutalt grymma!

Foo fighters var också jävligt sköna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...