Fest på UPSTAIRS!!!

• Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date

xx

"RWP"
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
1352cc
PRISUTDELNING / FEST PÅ NEWS!!!!!!!!!!!!!!!![/ :banana

:fakta Kan även betalas kontant till mig till på Torsdag då vi måste tala om hur många som kommer :bow

Den 11:e Oktober kommer en race avslutnings fest hållas på UPSTAIRS här i byn U-a.

Det kommer att bli prisutdelning i STORA och lilla klassen. Dom 3 st bästa i varje klass får buckla+ skumpa att spruta med som dom lite mindre killarna på Moto GP :D

Det kommer att kosta 200 kr att gå på festen. För utom fest så ingår 1 st ÖL/vin någon god mat rätt som jag inte känner till. Plus kaffe efteråt.
Vi kommer att disponera övre delen helt tills dom tvingar oss att öppna dörren för vanliga svensons.

Är man allergisk eller kinkig på vad man vill få i sig får man höra av sig till Robban på nr:0705-142341

Anmälan och inbetalning måste ske innan den 1/10 på PG: 1255902-7 Glöm inte att skriva ert eller om ni anmäler fler alla namn på inbetalningskortet...........................

Klart vi ses där / race org....

Ps. Om det är någon som vill uppträda :arsele el. tala :hördu ut inför alla så är det bara att höra av sig :hördu

Last edited:
då får ni vänta med att dela ut första priset...
ja e på ön då.. :fan ;)

/z

FAN! *mummel* Då när festen är lagd så att även om jag Skulle jobbat kunde jag vara med(åtminståne kikat till er då och då...), så är jag i skitvärmland(sorry taz m.fl, inte fel på stället bara på datumet..) på 75 årskalas HELA den helgen! :6surkart

Men kom igen nu då!! Alla ni som vill ha fler fester!!
Nu har ni eran chans på en grymt rolig o trevlig kväll me mycke festande :rock , drickande :öl o en massa dans!! :banana

Så dra ihop kompisarna (OBS Alla e välkomna!) o festa med oss!!

Jag ska ju dit, så då vill ju alla komma!! Eller...?? :D

ska komma och försöka dra med en till!!!
Jag vet ju vilken j*a fest det vart sist!! :öl

Party Party!!

Det var supertrevligt sist...så jag har massa härliga förväntningar på en lika trevlig kväll igen...(den blir ju vad vi gör den till ;) )

Justja vi måste ju pröjsa in oxå....ska skynda och komma ihåg till kvällen att kirra detta!

Vi hoppas ju självklart att vi ska ha minst lika roligt som förra gången. Samt att vi ska vara många fler som kommer i år!!! Så se till att anmäla dig o kompisarna till en rolig fest!!

Vart: Upstairs.
Tid: 11:e oktober kl 19.
Pris: 200 riksdaler.
ANMÄL O BETALA SÅ FORT SOM MÖJLIGT!!!
Så vi har lättare att planera o se hur många som kommer.

Robbi skrev:
Vi hoppas ju självklart att vi ska ha minst lika roligt som förra gången. Samt att vi ska vara många fler som kommer i år!!! Så se till att anmäla dig o kompisarna till en rolig fest!!

Vart: Upstairs.
Tid: 11:e oktober kl 19.
Pris: 200 riksdaler.
ANMÄL O BETALA SÅ FORT SOM MÖJLIGT!!!
Så vi har lättare att planera o se hur många som kommer.

Klart jag ska dyka upp!!!
Missade förra året och planerar inte att göra samma misstag igen!
Full o go!!!

är tyvärr borta 11 okt.. =(
bläh.. vill ju festa phett!!

/z

:hördu För alla som vunnit något pris open/1000cc så kan jag meddela att pokaler är bestälda och graveras för fullt just nu.
Kommer som vanligt någon otippat pris med.

Så är även jag anmäld... Kan ju inte bli annat än bra då :D

Det verkar vara ett jä...a festande här på forumet. Frågan man kan ställa sig är: är alla så duktiga så att dom INTE kör dagen efter? Med tanke på dom hätska påhopp jag haver motagit angående alkohol.

beelsebub skrev:
Det verkar vara ett jä...a festande här på forumet. Frågan man kan ställa sig är: är alla så duktiga så att dom INTE kör dagen efter? Med tanke på dom hätska påhopp jag haver motagit angående alkohol.

Tjena! Tack för senast. Fick du hem båten med Estniska fulspriten ? Jag tjackar gärna en pall vid tillfälle, behöver lite att dricka i vinter och spolarvätskan är så dyr tycker jag.

Petalt!!!

Även jag tar också en pall fulsprit, bara den är billigare än det jag gör i källaren... det kostar mig en tjuga per flarra... å de e fanimej bättre än köpsprit, sån där blå som TomK dricker...

//D

Ja jösses!
Jag glömde totalt bort att det var den 1:a igår :kocko

Precis som inte jag vet hur det är när man inte är ute i god tid :confused:

Men nu så är jag med på :fakta

:öl :rock :p :zpy

xx skrev:
Ja jösses!
Jag glömde totalt bort att det var den 1:a igår :kocko

Precis som inte jag vet hur det är när man inte är ute i god tid :confused:

Men nu så är jag med på :fakta

:öl :rock :p :zpy

:jisses du som ALLTID :p kommer i tid annars :rolleyes:

btw. du börjar bli en flitig besökare här du med xx, till våren så är nog du med beroende av SH.com

Kommer dit!

Och jag kanske tar en :öl ....
....och en :öl till...
.... och en wirre pjje...
....sen går jag hem!(kanske)

Kan man komma på någe slags eftersläpp? Och är det bara för speciella med-lemmar?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT