Fenomenal Web-radio! Styr musiken själv..

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Jag blev glatt överasskad av denna typ av musikförmedlare i allafall.. Man styr musiken och kan förbättra den att passa sin smak hel och hållet..

Man kan göra flera kanaler osv..

Kolla in www.pandora.com

Grym!

Hultan skrev:
2056562 Jag blev glatt överasskad av denna typ av musikförmedlare i allafall.. Man styr musiken och kan förbättra den att passa sin smak hel och hållet..

Kolla in www.pandora.com

Grym!
Perfekt! Tralalalalalala.... :banana

Det blir en loop efter ett tag men då är det ju bara att öppna en ny kanal så kommer det nya friska låtar :tummenupp

Hultan skrev:
2058403 Vadå förbrukat? Jag har aldrig förbrukat några låtar?
om man inte reggar sig så får man bara lyssna på ett visst antal... men det är ju lätt löst genom att regga sig.. kostar ju inget så.

Så jävla fenomenal var den ju inte.. Knappade in sex-sju av mina favvoartister, hittade inte en enda. :mad:

Tobbe_N skrev:
2058576 om man inte reggar sig så får man bara lyssna på ett visst antal... men det är ju lätt löst genom att regga sig.. kostar ju inget så.
Ah ok..

Halogen skrev:
2058638 Så jävla fenomenal var den ju inte.. Knappade in sex-sju av mina favvoartister, hittade inte en enda. :mad:
Hehe, nej man jag antar att du föraktar vanlig musik och lyssnar på sånt som bara är släppt på stenkaka.. Är du vegan med?

Skoja bara, men det är ju en fin idé.. Sen att det inte finns massa uddamusik är väl en sak..

Hultan skrev:
2056562 Jag blev glatt överasskad av denna typ av musikförmedlare i allafall.. Man styr musiken och kan förbättra den att passa sin smak hel och hållet..

Kolla in www.pandora.com

Grym!

Har kört den i några veckor nu och den börjar blir riktigt bra på att föreslå musik. :tummenupp

Joe Schmoe skrev:
2059135 Har kört den i några veckor nu och den börjar blir riktigt bra på att föreslå musik. :tummenupp
Riktigt finurlig måste jag säga.. :tummenupp
Kalasbra att man kan "styra" den alltså..

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!