Felsöka och reparera KTM640?

Niclas8787

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2013
Hoj
KTM 640 LC4
Tjenare!

Jag tänkte kolla om det finns någon som är kunnig gällande min KTM 640 som kan tänka sig ta in denna skönhet för felsökning och reparation?

Har själv försökt hitta felet men är inte tillräckligt kunnig för att öppna motor osv.

Känner även att om jag skulle lämna in den till tex JOHANS MC här i GBG så skulle jag lika gärna kunna gå och köpa en ny hoj..

Vet som sagt inte vad felet kan vara exakt men kan säga att jag körde på för lite olja när den dog och den kändes allmänt trög innan den dog...
Så jag har mina aningar om att det är lite illa i motorn...

Hade vart grymt tacksam ifall någon som skulle kunna/vilja ta emot min fina KTM, givetvis mot betalning!!

Mvh Niclas

Kan du tänka dig att köra ner den till skåne eller skicka den med transportbolag ner så kan jag göra det. Kan dock inte garantera att jag hinner det en specifik helg så den lär behöva stå i mitt garage någon vecka.

Last edited:
Kan du tänka dig att köra ner den till skåne eller skicka den med transportbolag ner så kan jag göra det. Kan dock inte garantera att jag hinner det en specifik helg så den lär behöva stå i mitt garage någon vecka.

Det hade vart kanon ju!!

Jag kan köra ner den någon helg här framöver.

Och det är ingen bråska med den igentligen, bara den är klar fram till våren så är jag mer än nöjd.

Jag skickar ett meddelande till dig när jag hittat tid att köra ner den så kanske vi kan bestämma närmre?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph