fc-moto!!

åzkar

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Street Triple, 2009
Ni som har köpt på fc-moto.de, har det funkat bra? Och betalade ni direkt med kortet eller när varorna hade kommit?

jag har beställt från fcmoto. var väl ca 4veckorsen men har inte hört av dom ännu. har fått ett mejl med att dom bekräftar ordern och så. men inget mer sen.
har skickat 2 mejl till dom men inte fått något svar ännu.
börjar bli lite smått förbannad. :argpådato

jag tog betala vid ankomst. får väl se när det kommer. är ju bara ett ställ till bryden så det e ju inte så nooga :hihi

fc-moto

åzkar skrev:
Ni som har köpt på fc-moto.de, har det funkat bra? Och betalade ni direkt med kortet eller när varorna hade kommit?

Det gick hur bra som helst att handla från FC-moto! titta runt på vad du har bestämt dig för, stl, färg, model. sedan drar du i väg ett mail på eng eller tyska för och kolla om dom har det för leverans. re:maila om dom har det för leverans.lämna namn,adress,tele för att UPS kan ringa vid leverans,vart du bor,kom överens om priset.så sköter dom resten. och du betalar kontant vid dörren :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Fc-moto

Det har hänt något när man är inne på deras sida from idag....Man slussas vidare till någon europeisk grossist login sida där man måste vara medlem verkar det som... Någon som vet hur man gör nu för att kunna beställa från denna hemsidan????

(Prova klicka fram en produkt så slussas du vidare på www.fc-moto.de)

Mvh Magnus

har fortfarande inte hört något om mitt skinnställ jag bestälde och dom svarar inte på mina mejl heller.

kan man be dom dra åt H***** om dom skulle komma med stället nu? om man köpt ngt annat. för dom vägrar ju svara så vad gör man?

Demp@ skrev:
har fortfarande inte hört något om mitt skinnställ jag bestälde och dom svarar inte på mina mejl heller.

kan man be dom dra åt H***** om dom skulle komma med stället nu? om man köpt ngt annat. för dom vägrar ju svara så vad gör man?
Maila och säg att du vill säga upp din order pga blabla och ge dom ordernumret så ska det nog ordna sig. Kostigt att dom strular så, för mig har dom funkat klockrent. Fick bra rabatt på min senaste beställning t.o.m.

FUBAR skrev:
Maila och säg att du vill säga upp din order pga blabla och ge dom ordernumret så ska det nog ordna sig. Kostigt att dom strular så, för mig har dom funkat klockrent. Fick bra rabatt på min senaste beställning t.o.m.
men dom vägrar ju svara på mina mejl... hade dom bara sagt att det kommer ta si och så lång tid så hade det ju varit lugnt. men inget svar ser jag det som dom skiter i kunden. jaja får la mejla några ggr till..
:argpådato

Demp@ skrev:
men dom vägrar ju svara på mina mejl... hade dom bara sagt att det kommer ta si och så lång tid så hade det ju varit lugnt. men inget svar ser jag det som dom skiter i kunden. jaja får la mejla några ggr till..

Ring till dom.. dom e hyfsade på engelska..

fc-moto

Har handlat därifrån två gånger, inga problem alls, andra gången ringde dom upp mig för att kolla att allt var ok (tog lite tid med leveransen). Betalade med UPS (de ville ha kontanter, dög ej med kort).

Demp@ skrev:
Jo men skicka ett mail och sen är det bra med det. Om inte dom läser sina mail så är det väl deras problem. Men se till att få med order-nr och gärna en anledning, typ långsam leverans.

FUBAR skrev:
Jo men skicka ett mail och sen är det bra med det. Om inte dom läser sina mail så är det väl deras problem. Men se till att få med order-nr och gärna en anledning, typ långsam leverans.

fick svar när jag mejlade idag. efter typ 10minuter!

gissa vad det står.... är du säker på storleken?

fatta att jag flög i taket det var allt där stod!!!!!

skrev tillbaka och frågade varför skulle det inte vara det.
frågade sedan när dom tänkt och skicka det, och sen dess har jag inte fått något svar... hatar fan FC-moto!!!! och ringer man e det bara upptaget

Jag beställde för några dagar sen och får mitt imorgon. Dock bara två par handskar men än så länge verkar det lovande. :tummenupp

Demp@ skrev:
fick svar när jag mejlade idag. efter typ 10minuter!

gissa vad det står.... är du säker på storleken?

fatta att jag flög i taket det var allt där stod!!!!!

skrev tillbaka och frågade varför skulle det inte vara det.
frågade sedan när dom tänkt och skicka det, och sen dess har jag inte fått något svar... hatar fan FC-moto!!!! och ringer man e det bara upptaget

Ringde idag för att kolla hur långt mina ställ kommit. Svarade efter 3 signaler, pratade bra engelska samt svarade på min frågor direkt och utan problem. Han visste tom vilken beställning jag pratade om utan att jag hade sagt mitt namn eller beställningsnr.

Det tråkiga var att jag får vänta ca 2 veckor då det ena stället var slut på lager.

Steinmeister skrev:
Ringde idag för att kolla hur långt mina ställ kommit. Svarade efter 3 signaler, pratade bra engelska samt svarade på min frågor direkt och utan problem. Han visste tom vilken beställning jag pratade om utan att jag hade sagt mitt namn eller beställningsnr.

Det tråkiga var att jag får vänta ca 2 veckor då det ena stället var slut på lager.

vilket nummer fick du då?

vad var det för ställ som var slut?

Demp@ skrev:
vilket nummer fick du då?

vad var det för ställ som var slut?

Numret är med landskod = Bara att ringa.

0049241 9108784 till FC-Moto.de

Det var ett Berik LS1 3214 rött i storlek 54

Last edited:
Mitt paket kom idag och då helt utan problem. Dock inte nån speciell beställning men alltid trevligt när det kommer fram enkelt.

Steinmeister skrev:

samma sak här har väntat i 4veckor och ringde dit i dag.
trevligt bemötande fast jag är dålig på engelska.
jag får vänta i 2-3v till men fick 10eur i rabatt som plåster på såren.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon