Fartfylld 70 års-present?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gubben fyller 70 och stackarn börjar långsamt inse att de bara är huvudet som fortfarande är 25.

Hade tankar på att vi skulle köra folkrace, typ hyra två bilar och köra en tävling, problemet är att de man kan hyra är oprepade åkervolvos som man får köra tre varv, Inte riktigt samma sak... Att köpa två och sälja efter är för mycket logistik tyvärr.

Nån som har nån idé? Saker går fet bort jag har inte råd att ge bort en Camaro -69 Cab
ska va en upplevelse och helst något att göra ihop

Måste det vara fartfyllt? Testa ballongflygning. Eller ta med honom till en stad han inte besökt tidigare (New York, London, Paris, Berlin, etc). Eller ballongflygning i en stad han inte besökt tidigare. :tummenupp

Måste det vara fartfyllt? Testa ballongflygning. Eller ta med honom till en stad han inte besökt tidigare (New York, London, Paris, Berlin, etc). Eller ballongflygning i en stad han inte besökt tidigare. :tummenupp

Ballongflygning med efterföljande fallskärmshopp från ballongen?
En dröm att uppfylla för mig i alla fall :tungan

Bra idéer, ballong har redan flugits när morsan fyllde 50 (ni kan titulera mig luftgreve är rinkeby:hihi) resa får han av släkten.

Och fallskärm förklarade han tydligt att han inte vill göra när jag hoppade haha

Lutar åt att jag kidnappar honom och åker och tittar på speedweak.

Sen får jag väl kasta ut honom på en knix dag på min hoj sen eller ut på isen med subban om de blir nån is!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti