farsan spottad i ansiktet av asylsökande

Man kan ju fråga sig varför mannen skall sitta av fängelsetid i sverige öht. Känns som mer och billigare straff att utvisa honom och neka asyl på livstid.

En sådan kille du önskar din svärmor va?

Är det inte märkligt att de flesta svärmödrar är hopplösa men deras döttrar blev ack så bra:va
Naturen är vist inrättad. Om svärmödrarna skulle vara snyggare och trevligare än döttrarna vore det bäddat för komplikationer. :näsblod

2 nätters vistelse på stället där våldtäkt är troligast,
sen utvisning!
Äh. Doppa honom i skinkspad, kör upp ett isterband där solen inte skiner på honom och släng in honom naken på närmaste moské mitt under fredagsbönen. :brynad

Människor. Utvisning helt klart. Det tråkiga är väl att han kan lätt komma tillbaka då landets gränser är helt obevakade.

Kan inte förstå varför asylsökande som begår upprepade brott inte bara slängs ut?? Visst ska människor från andra länder som behöver hjälp kunna få det. Men någonstans måste man ju dra gränsen för hur illa dom får bete sig när dom kommer hit!

Jag blir bara så Jävla deprimerad när man läser detta.

Sverige har för längesen gått över gränsen när det gäller invandring, visst att folk ska få hjälp om dom behöver det men skulle invandrarna missköta sig det minsta tex rån, misshandel, stöld/inbrott osv så har dom sagt upp sin rätt att få hjälp i detta landet, då är det utvisning direkt.

Jag har hört många invandrare som sitter o klagar på hur det är här i sverige o hur svårt dom har det, vilket skitland det är osv, om det nu e så illa så kan dom åka tillbaka där dom kom ifrån.

Innan jag blir bombad med massa komentarer om främlingsfientlighet och sånt vill jag bara säga att jag själv är jugge o även jävligt trött på att man blir dragen äver samma linje som dom som misskötersig.

Mina 2 cent

Tack för mig

"Mannens enda vapen blev då just att spotta, vilket han även gjorde på kriminalvårdens personal vid ett flertal tillfällen."

Vadå "flertal" gånger? Varför fick han inte örngott redan efter första gången?
Bara i Sverige tillåts åtalade bete sig så här. Inte riktigt bara här kanske, men i världens bästa land (USA) hade det aldrig hänt. Aldrig. :ajjabajja

"Mannens enda vapen blev då just att spotta, vilket han även gjorde på kriminalvårdens personal vid ett flertal tillfällen."

Vadå "flertal" gånger? Varför fick han inte örngott redan efter första gången?
Bara i Sverige tillåts åtalade bete sig så här. Inte riktigt bara här kanske, men i världens bästa land (USA) hade det aldrig hänt. Aldrig. :ajjabajja

Ett land som låser in folk på obestämd tid utan rättegång och tänjer på Genevékonventionen är ju helt klart ett föredömme.....

Utvisning kan mycket väl bli följden, men rättegången hålls likväl här. Har dock svårt att se varför han överhuvudtaget har försvarare om han konstant skjuter dem ifrån sig. Offentlig försvarare utgör en rättighet, inte en skyldighet.

Låt inte den här killen verka som representan för invandrare. Han är en idiot helt enkelt. Honom kan vi gärna skicka tillbaka utan skruppler.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul