Farbror Stöt tar steget in i nutiden...

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
...och skaffar bredband. Visserligen sketna 2 Mb ADSL, men jag måste erkänna, det går faktiskt "lite" fortare än modem!

Nästa steg lär väl bli trådlöst nätverk. Eller - gud förbjude - ICQ!:eek: :D

Vad ska man ha för musiknedladdningsprogram, UTAN pop-up och skit? Har haft Kazaa Lite förut, men dom har ju blivit kommersiella och ska börja ta betalt.:va

Heja heja :yoparty

Snart dags att avskaffa gengasaggregatet på bilen oxå LR ??:tungan

Jag har bara 0,5Mbit, får väl uppgradera nu så inte Kjelle har bättre teknik än mig.

Kjelle skrev:
2362114 ...och skaffar bredband. Visserligen sketna 2 Mb ADSL, men jag måste erkänna, det går faktiskt "lite" fortare än modem!

Vad ska man ha för musiknedladdningsprogram, UTAN pop-up och skit? Har haft Kazaa Lite förut, men dom har ju blivit kommersiella och ska börja ta betalt.:va

Och så säger dom att man inte kan lära en gammal hund att sitta.... :dummer :tungan

Zandrah skrev:
2363212 Och så säger dom att man inte kan lära en gammal hund att sitta.... :dummer :tungan

Nä, åtminstone inte så länge höfterna inte pajat.:D

OK, nu har jag tom installerat ICQ. Vad fan ska jag göra sen, och vad är vitsen egentligen??:va

Kjelle skrev:
2363239 Nä, åtminstone inte så länge höfterna inte pajat.:D

OK, nu har jag tom installerat ICQ. Vad fan ska jag göra sen, och vad är vitsen egentligen??:va
Du talar om ditt ICQ-nummer för mig och alla andra här i tråden så ska du se att det snart börjar hända kul saker. :tummenupp :)

Nu borde det ha dykt upp ett systemmeddelande i ditt ICQ om något som heter "Authorization request".
Klicka på Ok eller nått sånt. :tummenupp

Kjelle skrev:
2362114 Vad ska man ha för musiknedladdningsprogram, UTAN pop-up och skit? Har haft Kazaa Lite förut, men dom har ju blivit kommersiella och ska börja ta betalt.:va
Bit-Torrent är nog det som gäller nu i dessa Piratjagar-tider.
The Pirate Bay har säkert bra nybörjar-sidor.
http://www.piratebay.org/

:D :tummenupp
Kjelle skrev:
2362114 ...och skaffar bredband. Visserligen sketna 2 Mb ADSL, men jag måste erkänna, det går faktiskt "lite" fortare än modem!

Grattis mannen!!!! Själv sitter jag med Telia 3G och surfar i bilen mitt i skogen i Småland! Faan vad jag älskar teknik! Detta är framtiden! :tummenupp :tummenupp

Kjelle skrev:

Faan va fiint Kjelle!!! Själv jag skaffat Telia trådlöst 3G.
Sitter just nu i bilen och surfar medan Mia kör!
Faan va jag älskar tekiken! :tummenupp :tummenupp

Last edited:
Tengil skrev:
2427257 :D :tummenupp

Grattis mannen!!!! Själv sitter jag med Telia 3G och surfar i bilen mitt i skogen i Småland! Faan vad jag älskar teknik! Detta är framtiden! :tummenupp :tummenupp

Faan va fiint Kjelle!!! Själv jag skaffat Telia trådlöst 3G.
Sitter just nu i bilen och surfar medan Mia kör!
Faan va jag älskar tekiken! :tummenupp :tummenupp
det verkar ju funka fint..

crashtestdummy skrev:
2428044 det verkar ju funka fint..
Nej nej, det är inget fel på tekniken... Det är bara Tengil som är full... igen... som vanligt... :D

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back