Fantastiska byggmodeller av racehojar..

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hittade en japansk hemsida där en snubbe visar upp "lite" Tamiyamodeller som han byggt.
Helt makalösa detaljer och flera har han byggt i specialversion, testlacker och även flera exemplar. Makalöst!!

http://www.kaz32.com/kazgallery.html

Nsr2513.jpg

Rgv0105.jpg

211v0324.jpg

Desmo0513.jpg

Yzrm10423.jpg

Vad är oddsen att den killen har ett fungerande sexliv?

Men visst, jag hade gärna haft miljarders väldetaljerade räserhojar i bokhyllan.

Last edited:
Mattias skrev:
2638413 Vad är oddsen att den killen har ett fungerande sexliv?

Men visst, jag hade gärna haft miljarders väldetaljerade räserhojar i bokhyllan.

Heeeelt ofattbart!! Här pratar vi inte om att kladda ihop en byggsats från hobbex på 30min.. Jösses vad TID han måste lagt ner.. :confused:

Last edited:
Mattias skrev:

Visst lär det ha tagit tid, men om vissa här hade lagt ner tiden på det där istället för SH så skulle väll tidsåtgången varit runt detsamma :rolleyes:

Mattias skrev:

Motard nissen skrev:
2638449 Visst lär det ha tagit tid, men om vissa här hade lagt ner tiden på det där istället för SH så skulle väll tidsåtgången varit runt detsamma :rolleyes:

:rofl

Sanslöst detaljerat, en del ser ju ut att vara fullskaliga :Bugar

Motard nissen skrev:
2638449 Visst lär det ha tagit tid, men om vissa här hade lagt ner tiden på det där istället för SH så skulle väll tidsåtgången varit runt detsamma :rolleyes:
Nähhh. För jag kan inte bygga modeller när jag jobbar, det är mycket enklare att surfa Sh istället för att jobba. :D

Mattias skrev:

Han är japan och de har aldrig ett fungerande sexliv omman ska tro alla filmer som folk tvingar en att se på nätet. :rolleyes:

Last edited:
Den här är rätt trevlig också tycker jag.

Bifogat

• Kopia av speed.jpg
    Kopia av speed.jpg
    84.5 KB · Visningar: 301
Tamaya gör riktigt bra modeller. Det är betydligt lättare att få en Tamayamodell snygg än i princip alla andra märken. Inte för att killen inte är duktig. Det var riktigt snygga modeller. Ser ut som han har gjort egna depåstöd också för så ser inte de ut som man får med modellen. Pilligt att få alla dekalerna rätt. :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti