Fan va skoj....

Hur kul som helst är det!!

Ikväll var det så roligt att jag grät floder, kan iofs också berott lite på att jag fick köra med visiret lite öppet eftersom det vart som immigt så fort jag försökte stänga :p

Har föresten tagit steget och blivit klubbmedlem nu, betalade just in medlemsavgiften :tummenupp

Om du lider av imma så skaffa ett sk "Pinlock" visir. Jag testade att tokandas med stängt visir vid 0-grader utan tillstymmelse till imma. Se upp så du inte svimmar bara om du också vill testa hehe..

cbjorkman skrev:

Tackar! :tummenupp

FJ skrev:
Om du lider av imma så skaffa ett sk "Pinlock" visir. Jag testade att tokandas med stängt visir vid 0-grader utan tillstymmelse till imma. Se upp så du inte svimmar bara om du också vill testa hehe..

Hehe vet inte vad som fortare får en att svimma, att tokandas med pinlockvisir eller hålla andan i en hjälm som vill imma igen!? :D

Har vart och kollat på pinlock visir men det skulle gå på 700 spänn till min Shoei så jag vart tvärsnål, blir nog att lägga dom pengarna på ett råtufft spegelvisir eller nåt istället :crash

FJ skrev:

...eller så stoppar du två sugrör av den grövre modellen i näsan och en bit trädgårdsslang i munnen och vinkla allt nedåt... :crash

Pinlock är dyrt men bra. Bättre att vänta på varmare väder och köra med visiret öppet några millimeter då det är kallare.

Allt är relativt förstås.. komplett pinlock till min Nolan gick på 400:-

Jag vet bara att numer behöver jag aldrig slå av på gasen pga imbildning. När man får lite puls och svettas immar det igen även om det är 25+ Händer väl mest på bana iofs.

Fast med tanke på att alla monterar touringtillbehör(el-handtag) numera så vore väl ett visir med elslingor mer rätt.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman