Fan, nu är jag snart lika gammal som Ni....

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
.....Så jag tänkte samla mina vänner och ställa till med en sjuhelvetes fest nu innan de är försent, innan reumatismen och altzeimersen tar över.

Så ta med era partners, en kasse drickbart och ett gött festhumör till Bar.on, Oskarsvägen40, lördagen den 7/10, 20:00.

Inga presenter men lämna gärna ett litet bidrag till festkassan,tack.

Stefan skrev:
2474822 .....Så jag tänkte samla mina vänner och ställa till med en sjuhelvetes fest nu innan de är försent, innan reumatismen och altzeimersen tar över.

Så ta med era partners, en kasse drickbart och ett gött festhumör till Bar.on, Oskarsvägen40, lördagen den 7/10, 20:00.

Inga presenter men lämna gärna ett litet bidrag till festkassan,tack.
ÅÅh du fyller också 22år. skönt jag började känna mig som den enda 22åringen snart. festkassa?? man ska komma hungrig alltså? :tungan

crashtestdummy skrev:
2475447 ÅÅh du fyller också 22år. skönt jag började känna mig som den enda 22åringen snart. festkassa?? man ska komma hungrig alltså? :tungan

Faktum är att jag blir hela 25år gammal, sorgligt men sant.

Och kommer du hungrig är jag rädd att du kommer gå därifrån hungrig också.
Tänkte mest bara få lite spons för lokalhyra, dj och annat skit som kostar skjortan men de är helt frivilligt.

Stefan skrev:
2476090 Faktum är att jag blir hela 25år gammal, sorgligt men sant.

Och kommer du hungrig är jag rädd att du kommer gå därifrån hungrig också.
Tänkte mest bara få lite spons för lokalhyra, dj och annat skit som kostar skjortan men de är helt frivilligt.
eftersom jag inte gillar att gå en helkväll hungrig så var jag tvungen att fråga. KUL med lite höstparty:yoparty
:)

Tyvärr är vi bortresta den dagen, kommer troligvis hem sent på kvällen men skulle vi råka komma hem tidigt så dyker vi upp.

Menvafan...
Jag är IVA-jour på Stora Sjuka Huset då. Så kom INTE dit som alkoholintoxikation sent på natten, jag har sannolikt ont om platser som vanligt. Skickar hem er efter en magsköljning med grov sond och remiss till kirurgen för akut rektoskopi.:fakta

Kjelle skrev:
2484086 Menvafan...
Jag är IVA-jour på Stora Sjuka Huset då. Så kom INTE dit som alkoholintoxikation sent på natten, jag har sannolikt ont om platser som vanligt. Skickar hem er efter en magsköljning med grov sond och remiss till kirurgen för akut rektoskopi.:fakta
är det här ett löfte??:arsele

Det var imponerande gammalt.
Jag bor ihop med en kvinna jag som jag kallar "Den tusenåriga falken" hon är 27. Döende.

Men grattis i alla fall :hej

NoicE skrev:
2497277 Det var imponerande gammalt.
Jag bor ihop med en kvinna jag som jag kallar "Den tusenåriga falken" hon är 27. Döende.

Men grattis i alla fall :hej

Visst är det, nästan så jag imponerar lite på mig själv.

men 27 är ju ingen ålder på en kvinna, hon är ju bara på väg till toppen av sin karriär.

Tack, tror jag.

Stefan skrev:
2501756 Visst är det, nästan så jag imponerar lite på mig själv.

men 27 är ju ingen ålder på en kvinna, hon är ju bara på väg till toppen av sin karriär.

Tack, tror jag.

haha aa...
Nä 27 är väl inte så gammalt, inte 25 heller :va Jag är nästan överdrivet yngst av alla jag känner här :tungan

Vad är Bar.On för ställe egentligen?

Hur funkar det med "tag med...en kasse drickbart "?

Gaffa-mannen skrev:
2515283 Vad är Bar.On för ställe egentligen?

Bar + medhavd sprit brukar ju inte uppskattas normalt sett så jag vet inte... En kasse drickbart är nog trots allt precis vad det låter som, dock rekommenderar jag att du inte tar det alltför bokstavligt, dvs behåll spriten i flaskor/burkar trots att det ligger i en kasse.:D

Gaffa-mannen skrev:
2515283 Vad är Bar.On för ställe egentligen?

Det funkar som så att det är en festlokal som man hyr med eller utan bar.
Jag har då hyrt utan.

Hur många är det som kommer förresten???
Vi gör väl en sån där trevlig liten lista.
1.
2.
3.
4.
5.
o.s.v.

Hur många är det som kommer förresten???
Vi gör väl en sån där trevlig liten lista.

1.CTD kommer, och jag tar med tanten.:tuttar
2.
3.
4.
5.
o.s.v

1.CTD kommer, och jag tar med tanten.
2. Tengil
3.
4.
5.
o.s.v

Det va fasligt dålig uppslutning frpn PBR. Faan vi brukar ju inte spotta i glasen? :fyllisar

Tengil skrev:
2519669 1.CTD kommer, och jag tar med tanten.
2. Tengil
3.
4.
5.
o.s.v

Det va fasligt dålig uppslutning frpn PBR. Faan vi brukar ju inte spotta i glasen? :fyllisar

Bor inte du också här på väster??
Dela bulle?
0705204234

Tja, nu har större delen av jourpasset gått, och ingen av er har dykt upp som akutlarm under natten, så antingen blev det en väldigt bra eller en väldigt dålig fest.:D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT