Fan att man ska vara så klantig

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Jaha. Jag har lyckats. Igen :4skrika

Sitter i soffan i godan ro, hör hundfan skälla på brevbäraren utanför. Suckar tungt och gormar lite halvhjärtat på djuret, som inte slutar. Reser mig och knallar ut på verandan för att bråka lite till på byrackan. Missar dock en liten, men ack så viktig, detalj: verandan är högre än gräsmattan nedanför, vilket betyder att man måste _kliva_ ner. Det gör inte jag. AJ.

Resultatet? En fot som numera är 3 gånger så stor som normalt, sjukskrivning tillsvidare. Doh!

Så. Hur fan får man dagarna att gå när man inte kan göra nånting? Har bara suttit här EN dag so far, och håller redan på att klättra på väggarna :död :huvet

Klör... :7peta

Jag var nyss hemma i 2 veckor utan att kunna göra annat än att ligga och glo i taket, ungfär. Rätt skönt faktiskt.

man kan surfa på SH...
man kan kolla film eller nått...
man kan ligga å sova...
man kan spela spel på datorn...
man kan inte horisontalläge i soffan å lira TVspel...
man kan putsa på hojen...
man kan inte diska...
man kan inte städa...
man kan beställa pizza... kolla film.. å dricka lämplig dryck...

morlock skrev:
2119328 Klör... :7peta

Jag var nyss hemma i 2 veckor utan att kunna göra annat än att ligga och glo i taket, ungfär. Rätt skönt faktiskt.

Skönt..?! Gah, jag blir galen av att bara ligga och glo. Det måste hända nåt - NU! :3freak

snabbåka skrev:
2119330 :kryckor

Är huvudet dumt får kroppen lida, det sa alltid min mamma.

:näsblod

Klok mor :tummenupp
Men nu vill både huvudet och kroppen ha nåt att sysselsätta sig med tills kroppen är fit for fight igen.

Pallas Athena skrev:
2119450 Skönt..?! Gah, jag blir galen av att bara ligga och glo. Det måste hända nåt - NU! :3freak

Klok mor :tummenupp
Men nu vill både huvudet och kroppen ha nåt att sysselsätta sig med tills kroppen är fit for fight igen.

Vet du vad ?
Jag kan åka över med en bok om religion så kan du få göra mitt prov imorrn på lite drygt 100 sidor om kristendom + judendom. Deal ?

Fi fan i helvete så jävla less och omotiverad jag är just nu :4skrika

heimdal skrev:
2119400 man kan surfa på SH...
man kan kolla film eller nått...
man kan ligga å sova...
man kan spela spel på datorn...
man kan inte horisontalläge i soffan å lira TVspel...
man kan putsa på hojen...
man kan inte diska...
man kan inte städa...
man kan beställa pizza... kolla film.. å dricka lämplig dryck...

Har väl läst en sisådär 95% av trådarna här på SH redan idag :näsblod Har plöjt igenom alla filmer jag har ett antal gånger redan..hyra ny? Går icke..
Sova är bra, men det pallar man ju bara en viss tid.
Hojen lyser fortfarande med sin fråvaro (nån som har en att låna ut? :rolleyes:).

Pizza..mmm :) Nån som vet en pizzeria med hemkörning runt Järfälla? :tungan

Pallas Athena skrev:
2119471 Har väl läst en sisådär 95% av trådarna här på SH redan idag :näsblod Har plöjt igenom alla filmer jag har ett antal gånger redan..hyra ny? Går icke..
Sova är bra, men det pallar man ju bara en viss tid.
Hojen lyser fortfarande med sin fråvaro (nån som har en att låna ut? :rolleyes:).

Pizza..mmm :) Nån som vet en pizzeria med hemkörning runt Järfälla? :tungan
ladda ner nya filmer..
be nån begåvad kompis komma med filmer
kolla lite nya forumdelar..
försök å förstå dig på hur en hoj ska skruvas isär, i teorin...

eller sitt på wikipedia å öka på ditt onödiga vetande

nu ska ja fortsätta jobba

OLJEKYLD GSXR skrev:
2119473 Man kan träna hunden att inte skälla på folk som passerar utanför :tungan

Det var ju det jag försökte göra ;) Bortförklarar mig med att han aldrig gör det annars, det var därför jag blev så förbannad..men inte fan hjälper det nu :tungan

Jonathan skrev:
2119469 Vet du vad ?
Jag kan åka över med en bok om religion så kan du få göra mitt prov imorrn på lite drygt 100 sidor om kristendom + judendom. Deal ?

Fi fan i helvete så jävla less och omotiverad jag är just nu :4skrika

Hade det inte varit ett sånt tråkigt ämne så hade jag slagit till alla gånger. Allt för att sysselsätta hjärnan ett tag. Inga garantier angående betyg lämnas dock :tungan

heimdal skrev:
2119480 ladda ner nya filmer..
be nån begåvad kompis komma med filmer
kolla lite nya forumdelar..
försök å förstå dig på hur en hoj ska skruvas isär, i teorin...

eller sitt på wikipedia å öka på ditt onödiga vetande

nu ska ja fortsätta jobba

Mja..får väl muta nån stackare att komma över med ett lass :) Det där med att skruva isär en hoj kan jag nog fördriva tiden med ett tag :Bugar

Pallas Athena skrev:
Hade det inte varit ett sånt tråkigt ämne så hade jag slagit till alla gånger. Allt för att sysselsätta hjärnan ett tag. Inga garantier angående betyg lämnas dock :tungan

Hade det varit ett intressant ämne hade jag inte suttit här kan jag tillägga :hihi

Liksom, vem ger ett prov på över 100 sidor i religion nån månad innan man ska ta studenten ?

Vem tror att man är motiverad nog för en sån uppgift, jo vår religionlärare. Jippi :cpparty

Du vänjer dig! Jag har vart sjukskriven i snart 8 månader :3freak

Inte roligt, man blir grymt förslappad, och det är onaturligt drygt nu när man börjat jobba lite att börja 0700.

Jonathan skrev:
2119503 Hade det varit ett intressant ämne hade jag inte suttit här kan jag tillägga :hihi

Liksom, vem ger ett prov på över 100 sidor i religion nån månad innan man ska ta studenten ?

Vem tror att man är motiverad nog för en sån uppgift, jo vår religionlärare. Jippi :cpparty

Haha, rätt typiskt för lärare. Speciellt religionslärare :3freak

selin skrev:
2119523 Du vänjer dig! Jag har vart sjukskriven i snart 8 månader :3freak

Inte roligt, man blir grymt förslappad, och det är onaturligt drygt nu när man börjat jobba lite att börja 0700.

Nää, det var ju inte det jag ville höra :7peta Fast..förhoppningsvis slipper man väl nån längre sjukskrivning..hoppas jag :3freak

Pallas Athena skrev:
2119471Pizza..mmm :) Nån som vet en pizzeria med hemkörning runt Järfälla? :tungan

Ring Svea´s i Kallhäll - de är bara bäst! (hmm kollade gula sidorna, det finns inte kvar, eller har bytt namn. Nån från Kallhäll/Kungsängen som vet?) Det som ligger närmast är: Restaurang o. Pizzeria Källtorp, men jag tycker inte att adressen stämmer? Jaja, jag är för fet för att äta Pizza iaf :hihi
Emils i Jakan funkar oxå.

Last edited:
En rolig sak är att du söker tex. upp några bilar på blocket.se där säljaren
skrivit TV4 ringer endast om det vill köpa bilen eller liknande.

Sedan ringer du upp säljaren och säger att du är från TV3 eller liknande :rofl

Dr.Bike skrev:
2119676 Ring Svea´s i Kallhäll - de är bara bäst! (hmm kollade gula sidorna, det finns inte kvar, eller har bytt namn. Nån från Kallhäll/Kungsängen som vet?) Det som ligger närmast är: Restaurang o. Pizzeria Källtorp, men jag tycker inte att adressen stämmer? Jaja, jag är för fet för att äta Pizza iaf :hihi
Emils i Jakan funkar oxå.

Fan att det fanns så många..hade jag ingen aning om :tungan Har alla hemkörning?

burner skrev:
2119827 En rolig sak är att du söker tex. upp några bilar på blocket.se där säljaren
skrivit TV4 ringer endast om det vill köpa bilen eller liknande.

Sedan ringer du upp säljaren och säger att du är från TV3 eller liknande :rofl

Mohaha :notme Då vet man vad man ska fördriva morgondagen med då ;)

Det är ju överdrivet drygt, men det är endå skönt :)
Fast jag förstår att du blir imponerad av din egen klantighet, det blir jag ibland :ätapiller

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT