Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Var på falkenberg i onsdags å svarvade lite för första gången i år
3:e totalt, med nya knarren Rettan.
Fint väder va det oxå. Fina rennsport RS1 hade jag på me.
Oj va roligt jag ska ha..
Förra året körde jag två gånger med min gamla sura gula ZX6r,
med gatdäck och alla möjliga tänkbara metallskrap...
Lyckades ändå få till ett par 51or, första gången på bana!!
Hursomhelst fick det bli snabba gruppen denna gången, trodde att jag skulle bli västvärldens största stoppkloss..
Började med ett par lugna värmarvarv ,sedan när jag började lägga ner så började metallskrapandet igen, va f..n.
Efter första passet började jag fundera. fjädring kanske??
Styvade upp 3 snäpp bak och en del fram, vilken skillnad!!!
Andra passet blev bättre men efter ett herrejösses släpp ut på rakan dämpades framfarten tillfälligt.
Tredje passet och men nya kallingar, ny ska det åkas!!!
Var ganska lite folk i snabba gruppen och ingen som klotade så det var ganska många frivarv. Jaja tempot ökade och det gick fortare och fortare men i bromsen finns det mycket att göra, måste våga bromsa senare....
Hursomhelst slutade det med stabila låga 49or!!
Jag e duktigt nöjd med det för att vara första banåkningen i år och bara 150 mil på gatan..
Tyckte att Rennsportdäcken funkade bra men RS1 kanske är lite mjuka???. Dom såg inte roliga ut efteråt.. Borde vara ett gäng här som har erfarenheter av dessa gummin..
Vill mer än nån annan i hela världen köra racing nästa år men jag har ju samma bekymmer som alla andra, pengar!
Å vi vet ju hur lätt det är att skaffa sponsorer, men vem vet ett 20 tal träningar så kanske man hakar på..
Vill samtidigt passa på att gratulera Team XENOMORF för de fina resultaten och ett proffsigt team, keep up the good work.
Vi ses i sandfållan grabbar, kör så det ryker..
Silverryggen
3:e totalt, med nya knarren Rettan.
Fint väder va det oxå. Fina rennsport RS1 hade jag på me.
Oj va roligt jag ska ha..
Förra året körde jag två gånger med min gamla sura gula ZX6r,
med gatdäck och alla möjliga tänkbara metallskrap...
Lyckades ändå få till ett par 51or, första gången på bana!!
Hursomhelst fick det bli snabba gruppen denna gången, trodde att jag skulle bli västvärldens största stoppkloss..
Började med ett par lugna värmarvarv ,sedan när jag började lägga ner så började metallskrapandet igen, va f..n.
Efter första passet började jag fundera. fjädring kanske??
Styvade upp 3 snäpp bak och en del fram, vilken skillnad!!!
Andra passet blev bättre men efter ett herrejösses släpp ut på rakan dämpades framfarten tillfälligt.
Tredje passet och men nya kallingar, ny ska det åkas!!!
Var ganska lite folk i snabba gruppen och ingen som klotade så det var ganska många frivarv. Jaja tempot ökade och det gick fortare och fortare men i bromsen finns det mycket att göra, måste våga bromsa senare....
Hursomhelst slutade det med stabila låga 49or!!
Jag e duktigt nöjd med det för att vara första banåkningen i år och bara 150 mil på gatan..
Tyckte att Rennsportdäcken funkade bra men RS1 kanske är lite mjuka???. Dom såg inte roliga ut efteråt.. Borde vara ett gäng här som har erfarenheter av dessa gummin..
Vill mer än nån annan i hela världen köra racing nästa år men jag har ju samma bekymmer som alla andra, pengar!
Å vi vet ju hur lätt det är att skaffa sponsorer, men vem vet ett 20 tal träningar så kanske man hakar på..
Vill samtidigt passa på att gratulera Team XENOMORF för de fina resultaten och ett proffsigt team, keep up the good work.
Vi ses i sandfållan grabbar, kör så det ryker..
Silverryggen