Facebook "gilla" här på sidan

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Såg att man nu kunde "gilla" Sporthoj med en knapp här på sidan, skoj och det är just nu 164st inkl mig själv som gjort det... men det är ju lite pinsamt sen när man kollar på FB och ser att bilden som "representerar" Sporthoj är Honda Crossrunner fullt touringutrustad... :död

Last edited:
För mig ligger den där gilla-knappen ivägen för "Visa nya inlägg" och halva "Visa svar" :mad: Man får klicka på något annat och sen när den sidan håller på att skapas snabbt klicka på visa nya inlägg innan fb-knappseländet har hunnit visas :mad:

Eller hänger det bara ihop med att jag har Firefox? :va

För mig ligger den där gilla-knappen ivägen för "Visa nya inlägg" och halva "Visa svar" :mad: Man får klicka på något annat och sen när den sidan håller på att skapas snabbt klicka på visa nya inlägg innan fb-knappseländet har hunnit visas :mad:

Jag har Firefox, fast "Gilla" på annat ställe...

Bifogat

• shfb.jpg
    shfb.jpg
    39.9 KB · Visningar: 94

Hos mig ligger den och täcker "Mina bloggar" (eller vad det nu står där bakom) samt "Mina garage".

Safari.

För mig ligger den ovanför "Min blogg" och "Garage" eller vad det nu är där... kör Firefox i OSX på 1280x800.

Erkänn nu att det är en bild på din riktiga moppe istället för att klaga!!:D

Haha, njae, men den dag jag har råd med Firebladen som racehoj så skulle en Crossrunner gott o väl kunna vara en bra vardagshoj. :)

Swedie, tips på hur det blir ordning på knappen:

1. fb include koden är wrappad i en div med absolut positionering. Ta bort nuvarande style och byt till bara display:inline;
2. fb include taggen har bredden inställd på 450px. Det är onödigt brett, byt till 225px så kommer like-knappen att få plats alldeles utmärkt mellan mina garage och visa inlägg.

Borde funka lika bra i alla browsers, men lirar utmärkt i FF.

Hoppas det kan vara till hjälp.

Sitter med Internet Explorer 7 på jobbet
En vit list som förstör

640.JPG

1920.jpg

Sorry! Jag tar och fixar det där om en stund! :) Glömde bort att det finns olika upplösningar....

Jag är lite trög & fattar inte vad knappen är till för, ...kan någon upplysa, tack ? :)

För att lura in ännu fler i FB fällan och ge bort sitt liv och förehavande till amerikanska bolag :D

Edit: Allt FB krafs kräver ju konto

Last edited:
Jag är lite trög & fattar inte vad knappen är till för, ...kan någon upplysa, tack ? :)

Facebook är ju en enda stor populäritetstävling. Om alla medlemmar skulle "gilla" SH så skulle fler människor se gruppen på FB och fler skulle teoretiskt bli intresserade etc... så har jag fattat det iaf.:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman