Fabrikat, bakdrev?

tellskog

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Husaberg FS650, Aprilia RS250, Fiddy Motard
Beställde mig ett nytt drivpaket ifrån england till husan förra veckan. Det var ett heltvanligt paket med standard drev osv. Men så idag fick jag hem det och finner att bakdrevet ej är av standard utförande samt 42 kugg istället för 40, antagligen var de vanliga slut men fick ingen frökalring till vad jag fått. Så om någon vet vad det är för ett drev vore jag gald om ni fyllde i... :tummenupp

Henke

Bakdrev

Vart beställde du genom då? Om det var original tycker man att det borde ha kommit öster ifrån så att säga...
Jag kör med supersprox och det fungerar bra, inte slitet hittills iaf på de timmar jag har kört.
Och nu går den ju lättare upp på slangen så det är ju bara att le och vara glad för dig tycker jag :D

tellskog skrev:
Beställde mig ett nytt drivpaket ifrån england till husan förra veckan. Det var ett heltvanligt paket med standard drev osv. Men så idag fick jag hem det och finner att bakdrevet ej är av standard utförande samt 42 kugg istället för 40, antagligen var de vanliga slut men fick ingen frökalring till vad jag fått. Så om någon vet vad det är för ett drev vore jag gald om ni fyllde i... :tummenupp

Henke

Bakdrev
Detta är ett RINO-drev för KTM 125-640 1990-06 + Husaberg 2000-06
Bra drev !!!

Jag höll på säga att det var till Honda, men jag ser ju inte vilket offset det är.

Folket skrev:
Detta är ett RINO-drev för KTM 125-640 1990-06 + Husaberg 2000-06
Bra drev !!!

Det var det jag ville ha reda på, menar så jag inte fick någon skit pryl istället. Tackar tackar.

tellskog skrev:
Det var det jag ville ha reda på, menar så jag inte fick någon skit pryl istället. Tackar tackar.

Jag har sådana drev, köpta hos Dave Clarke när jag var där. Och det är bra grejjor så vitt jag har märkt hittills.

Back