Fabians familj...

S.Noring

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Ingen, Ingen, Ingen
Jag är Fabians bror och jag vill bara tacka ALLA för denna läsning man har haft här i forumet. Har blivit mycket djupt rörd.

Var på olycksplatsen innan idag och jag vill bara säga att bilisten enligt min och andra i familjen inte belastar honom för olyckan.

Lite tungt just nu så jag undrar om någon skulle kunna skriva ut alla inlägg från minneslunden som rör Fabian och Nino och sen ge dom till mig, Sebastian Noring, då det är lite för jobbigt just nu. Det skulle betyda väldigt mycket för familjen och ha allt som skrivits om dom här. Betyder väldigt mycket att veta att folk har berörts så mycket.

Skulle även betyda mycket om ni kunde samla foton och videosnuttar och sedan ge mig dom. jag skall, när jag orkar, göra en minnesvideo av fabian och lägga ut på en hemsida som alltid skall finnas där man även kan skriva sina tankar och hälsningar till honom. Detta kommer jag som sagt göra så fort jag orkar.

Min e-mail adress är lahtrif@hotmail.com och min MSN är densamme om ni skulle vilja adda mig om ni har några frågor eller vill skicka saker till mig. Annars kan ni ge saker till "Robertzon" här på sporthoj.com som kommer ge mig sakerna vid tillfälle.

Tack för allt

Till Ninos familj så kan jag bara säga att jag beklagar sorgen.. jag vet vad ni går igenom just nu..

Fabian.. Älskar dig... Du gjorde verkligen något du älskade... Å jag älskade dig... Du är och förblir saknad utav många... Jag har alltid funnits där för dig och tänkt att jag kan skydda dig från nästan allt.. tyvär så kunde jag inte skydda och hjälpa dig nu.. Vila i frid min bror... Love you.. 4 ever..

/Sebastian Noring, Äldre bror till Fabian

Jättefint skrivet Sebastian! Hoppas att ni orkar ta er igenom detta tillsammans. Ta hand om er!

Det kanske inte är någon hjälp till tröst, men för dom i syd som hade personlig anknytning till drabbade - så finns den tragiska olyckan med oss i sthlm, folk är berörda, ledsna mm över det som hänt.

Kondoleanser från 08 kvareret!

/ Ledsen Micke

Vill påpeka:
Har ju varit lite trafiksäkerhetsdebatt på forumet med utgångspunkt från just denna olycka.
Hoppas att ingen tror att detta varit ett försök att svartmåla de inblandade.
Naturligtvis oerhört tragiskt detta som hänt.
För både hoj och bilförare.
Men om debatten kan få någon att tänka till extra, så tycker jag att det är ett utmärkt sätt att hedra de inblandade.
Ta hand om varandra.

Back