:F knäskraps filmen!

härlig kortfilm :tummenupp inte avundsjuk på något sätt:gnissla

lite ot; är inte alls insatt i vem det är som har hand om träningarna eller något sånt. men jag skulle gärna vilja hänga med någon dag eller två på gelleråsen och ta lite kort. sysslar en del med fotografi och det skulle vara kul att testa. har dock ingen aning om vilka bestämmelser som gäller för sånt. har du någon aning om vem jag skulle kunna vända mig till?

sorry för ot :rolleyes:

härlig kortfilm :tummenupp inte avundsjuk på något sätt:gnissla

lite ot; är inte alls insatt i vem det är som har hand om träningarna eller något sånt. men jag skulle gärna vilja hänga med någon dag eller två på gelleråsen och ta lite kort. sysslar en del med fotografi och det skulle vara kul att testa. har dock ingen aning om vilka bestämmelser som gäller för sånt. har du någon aning om vem jag skulle kunna vända mig till?

sorry för ot :rolleyes:
Tackar :)
jo jag skulle rekomendera samma sak som Heinevik gjorde Tony är trevlig och kommer säkert låta dig komma o fota!
skulle vara kul, hör av dig om du kommer och gör det :tummenupp

mvh//PB

Schysst! Jag kör med 125 junior, vilken placering på Anderstorp hade du?

Schysst! Jag kör med 125 junior, vilken placering på Anderstorp hade du?
Tjenare, jaså ofan :)
gick ju inget vidare vurpade ju och spräckte 3-4 revben, så jag missade ena kvalet p.g.a sjukan och sen gick det inte så bra efter det i kvalet så jag startade från 18:e och körde ner mig till 12:e
hur gick det för dig?

Jao, jag vurpade på den s.k. '125- dagen'- öppen depå hela dan i princip. Jag blev omkörd av en 250 snubbe, som jag trodde var en 125, och då missade jag och tog för snävt spår... Sen kvalade jag in 11 på första kvalet, trots att jag inte fick i 6ans växel en enda gång! Jag körde alltså hela kvalet på 5ans växel som högst. Sen andra kvalet fick jag i sexan (jag lyfte tydligen inte foten tillräckligt) Såatt då kvalade jag in på en 10e. Sen vurpade jag på warmupen, och det var ju inte så bra, tydligen... Men sen på racet gjorde jag en hyfsad start och blev 7 till sist. Jag glömde fråga vad du har för bästa tid på Anderstorps banan :D Jag är inte så insatt, det var första gången jag var på banan och första gången jag körde på bana överhuvud taget.

Jao, jag vurpade på den s.k. '125- dagen'- öppen depå hela dan i princip. Jag blev omkörd av en 250 snubbe, som jag trodde var en 125, och då missade jag och tog för snävt spår... Sen kvalade jag in 11 på första kvalet, trots att jag inte fick i 6ans växel en enda gång! Jag körde alltså hela kvalet på 5ans växel som högst. Sen andra kvalet fick jag i sexan (jag lyfte tydligen inte foten tillräckligt) Såatt då kvalade jag in på en 10e. Sen vurpade jag på warmupen, och det var ju inte så bra, tydligen... Men sen på racet gjorde jag en hyfsad start och blev 7 till sist. Jag glömde fråga vad du har för bästa tid på Anderstorps banan :D Jag är inte så insatt, det var första gången jag var på banan och första gången jag körde på bana överhuvud taget.
okej va härligt!
vet inte vad jag har för bästa tid, det var fäörsta gången jag körde där med...
kan kolla i papprena sen (dom ligger inte här hemma) vad fick du för bästa tid?

mvh//PB

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back