F: Fjollhoj 2008

Är det igge som kör gasgas?

Fan, våga luta i svängarna :hihi

Jag tänkte fordonet i sig, förra gången var de ju med offroaddäck a'la asfaltsanpassat
Visst hade jag testat den lite på gatan före de där men inte mycket

Fast jag försöker inte påstå att jag är grym på att köra, rätt kass men har skitkul ändå :)

Jag tänkte fordonet i sig, förra gången var de ju med offroaddäck a'la asfaltsanpassat
Visst hade jag testat den lite på gatan före de där men inte mycket

Fast jag försöker inte påstå att jag är grym på att köra, rätt kass men har skitkul ändå :)

nejje rätt kass är du ju inte.. Alla kan inte vara bäst på en gång :)

kul film, ska inte tracka ner den men den var ganska b ^^ menmen, någonstans måste man ju börja :tummenupp hyfsat iaf

kul film, ska inte tracka ner den men den var ganska b ^^ menmen, någonstans måste man ju börja :tummenupp hyfsat iaf
Ja de blir ju som de blir beroende på materialet, jag tycker filmen är helt ok iaf!
Förhoppningsvis kanske de blir lite mer "tufft" material till nästa film..

//PB

Najs film men det skulle vart lite fler rediga outlaw körningar:brynad

:outlaw

Tack du :)
Det håller jag med om men de kommer väl till nästa film hoppas jag, fick in så lite material till den här...

Mvh//PB

Klandra inte ner den för han fick inget riktigt bra material att jobba med.:tungan

Redigeringen finns det inget att klaga över :)

Tackar, jo tycker det blev helt okej:)

Last edited:
Hejsan boys.
Helt ok film, men (och nu kommer gnället ;-) ) varför denna jäk.. musik som överröstar skönsången från 2- och 4-takterna,,,:confused:
Jag vet att de gör likadant på TV, så fort det är nåt med motorer, bilar eller hojar, så skall det vräkas på med nåt jävla hårdrock.
Missförstå mig rätt, jag gillar musik i de flesta formar, men jag gillar också att höra motorljudet från en 2-taktare som dras till 11-12000 varv.
Ok, jag skall sluta nu, men som sagt schysst film annars.:)
"Keep on riding":yoparty
Hälsar gubben i Lund
Frostie.

Jag har typ 20gb oredigerad film från mina gamla filmer, :)

Du får låna om du vill!

Hejsan boys.
Helt ok film, men (och nu kommer gnället ;-) ) varför denna jäk.. musik som överröstar skönsången från 2- och 4-takterna,,,:confused:
Jag vet att de gör likadant på TV, så fort det är nåt med motorer, bilar eller hojar, så skall det vräkas på med nåt jävla hårdrock.
Missförstå mig rätt, jag gillar musik i de flesta formar, men jag gillar också att höra motorljudet från en 2-taktare som dras till 11-12000 varv.
Hälsar gubben i Lund
Frostie.

Vet inte hur de är med övriga men filmerna från motardbanan har hackande tvåtaktsljud (typ som om filmen laggar) blandat med en jävla massa vindbrus :-p

Och det blir väl antagligen lite mysko om de bara är musik på vissa klipp, iaf en möjlig förklaring

Hejsan boys.
Hälsar gubben i Lund
Frostie.

Tjenare!
Förstår vad du menar och jag håller med (jag som gjort filmen)...
Jag valde att göra så här bara för att vissa av klippen som jag fick hade så dåligt ljudkvalité så det bara sprakar och hackar!
Därför valde jag att ha musik över hela istället..
Inför nästa film hoppas jag att de kommer bli mycket mer material så man kan ha lite musik fritt med bara motorljud.. aja men då kanske du förstår varför det blev som de blev iaf!

Mvh//Petter

Vet inte hur de är med övriga men filmerna från motardbanan har hackande tvåtaktsljud (typ som om filmen laggar) blandat med en jävla massa vindbrus :-p

Och det blir väl antagligen lite mysko om de bara är musik på vissa klipp, iaf en möjlig förklaring

jo precis därför jag valde o ha en lite lägre ljudvolym på dina klipp och sen musik för annars lät det inte för vackert tyvärr:D

Filmen var bra gjord :) Men jag tycker att alla Fiddy klipp blir lite uttjatande..

Tackar, alltid kul att höra :)
kan hålla med om det både på fiddy och minimoto delarna... men de blev så tyvärr bara för att jag fick så jäkla lite material... hade jag bara tagit det som jag velat ha i filmen för att få den så bra som möjligt hade den blivit kanske 30-40 sek bara...

Mvh//PB

Jag har typ 20gb oredigerad film från mina gamla filmer, :)

Du får låna om du vill!

Jag kan gärna ta med lite från det tills nästa film om du vill ? :)

det kan vi ju höras om då.. när de blir mer aktuellt!

mvh//PB

Last edited:
Nyheter
Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

Back