Förvisad till ensamhet i Jul

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Det har kommit över massor med snö inatt, Jag har skottat i 5 timmar nu i min ensamhet, Med endast snöflingor som sällskap spenderar jag julafton och spåren jag lämnat är för läge sedan igensnöade, Bara att skotta sig hel o äta mat. Fast man ska inte klaga på en vit jul men det behöver inte vara över knäna

Bifogar lite bilder på eländet :huvet

Bifogat

• CIMG1005.JPG
    CIMG1005.JPG
    135.8 KB · Visningar: 256
  • CIMG1006.JPG
    CIMG1006.JPG
    134.7 KB · Visningar: 226
Usch låter tråkigt.

Men du gör i alla fall lite nytta jämfört med nästa alla andra som sitter inne och
äter som grisar :brinnerup

wonderwizard skrev:
våren & känslan att ta en tur med hojen känns långt borta nu va ? fy va det ser kallt ut .. brrrr

bara 4 månader kvar, Det är varmt ute -3 är som sommar,

Chii skrev:
bara 4 månader kvar, Det är varmt ute -3 är som sommar,

Här är det +3.3 och solen skiner(nästan helt molnfritt) :banana
Hoppas hela temperaturförskjutningen håller i sig hela nästa sommar också, då får vi 30++ varje dag...

Chii skrev:
Det har kommit över massor med snö inatt......

......här är det 7grader+ så kanske en liten tur på 12an i eftermiddag :rofl

Det e fiint med snö, bara man slipper skotta bort den själv.

Kanske därför man bor i lägenhet :)

Palo skrev:
Det e fiint med snö, bara man slipper skotta bort den själv.

Kanske därför man bor i lägenhet :)

Betrakta resonemanget med en hel del ironi snö e fint :hihi

Chii skrev:
Det har kommit över massor med snö inatt, Jag har skottat i 5 timmar nu i min ensamhet, Med endast snöflingor som sällskap spenderar jag julafton och spåren jag lämnat är för läge sedan igensnöade, Bara att skotta sig hel o äta mat. Fast man ska inte klaga på en vit jul men det behöver inte vara över knäna

Bifogar lite bilder på eländet :huvet

tjA.. lite snö skulle inte skada :P kan vi få nån meter eller två av er där uppe eller? :fyllisar

Yamaha_Tobbe skrev:
tjA.. lite snö skulle inte skada :P kan vi få nån meter eller två av er där uppe eller? :fyllisar

Oh nej, ni gör den bara gul eller smutsig på anat sätt :hihi dessutom går den sönder hos er :tungan

Äh, man kan köra hoj nu åxå. Jag såg en Fireblade med bra fart imorse när jag sålde tidningar, det såg kallt ut men fan vad det är roligt att köra. :)

Var nyss ute med hunden, som är en stor schäferdam, hon nådde inte överallt där vi gick, ibland försvann hon helt i snödjupet...

Men det blir bra snowboardväder! :tummenupp

Låter ju både kul och tråkigt. Men du är aldrig ensam när du har sporthoj :tummenupp

själv har jag spenderat halva dagen på sjukan. farmor åkte in med en hjärtattack. Men nu är familjen hemma igen (förutom farmor, kvar på behandling och observation några dagar)...

Goooo Jul :tomten

Här ligger vi på nollan utan snö så det blir lågskor på och en vända till krogen :tummenupp . Imorgon får det bli en vända med pocketen på sjöarna häromkring.....kanske ska ta med isdubbar.....till både mej och lillen :) .

Ha en fortsatt god jul på er alla :tomten

Jul...vad gör man då....Jo man arbetar till 23:00 på Arlanda. Och går det några flighter då...Nej, men man är tvungen att sitta av tiden här ändå.. :(
Nåväl det är bra pengar i alla fall.... :tomten

Wiseguy skrev:
Jul...vad gör man då....Jo man arbetar till 23:00 på Arlanda. Och går det några flighter då...Nej, men man är tvungen att sitta av tiden här ändå.. :(
Nåväl det är bra pengar i alla fall.... :tomten

Ohhh vilken tur du har.... :hihi Jag blev hemskickad igår och får inte komma tillbaka på en vecka :tummenupp . Tar en öl för dej med :fyllisar

*/ ?>
Back