Förvandla min fireblade -04 till repsol

Lacka fälgarna (pulver el. 2k) antar jag.. Sen vet jag inte vilken färg din ram/sving har kontra en riktig repsol, men kanske behöver något av det lackas, eller strippas på lacken?? Annars inget vad jag vet.. Snygga sadlar på hojen på blocket, får du med dom eller? Annars kan man ju alltid klä om dom man har..

/Robban

Du behöver inte göra någonting. Om det är 19 delar så får du med alla kåpdelar plus alla mindre svarta bitar också. Har själv köpt ett RedBull kit till min 08:a och det är komplett.
Om du köper ett set på E-bay så blir det billigare än det i annonsen.

du måste polera ramen kromad samt stansa in ditt eget limited edition nummer någonstans.

Tips

Du behöver inte göra någonting. Om det är 19 delar så får du med alla kåpdelar plus alla mindre svarta bitar också. Har själv köpt ett RedBull kit till min 08:a och det är komplett.
Om du köper ett set på E-bay så blir det billigare än det i annonsen.

Jag har också varit inne på andra kåpor. Var hittade du dina RB-kåpor och är du nöjd med kvalitén på dem?

Stjäl lite tråd..

Vart har ni hittat kåpor till 08an? Har letat efter det för en kompis, men inte hittat.. Tacksam för Ebay länkar! Även kraschkåpor är intressant!

http://www.ebay.com/ - rolla ned på sidan och prova klicka in på de olika länderna och sök på fairing för din motorcykel - du kommer hitta en hel del olika. Har själv provat med UK,USA,HongKong och hittat en hel del!

Repsol

Mitt råd , sälj hojen du har och köp en färdig Repsol när det dyker upp en , mycket enklare , och du köp en 07:a , den är snyggast. Vill du ha max effekt bör du välja en -08.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT