Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Califånia Suger Skool är ju bara till för de bästa - då kan du inte fått bekräftlese, ellerDuck skrev:Då har man bokat första bankörningen för i år![]()
o det blir med CSS på Knutstorp 9/8...
:kocko :kockoxyx skrev:Man anmäler sig här: http://www.motorcyklisterna.org/omsmc/omraden/misc/css/default.asp
Men 3500:- för en dag är tyvärr ungefär det dubbla mot vad jag kan tänka mig betala.
Robz skrev:Någon som vet om man kan gå på valfri nivå direkt, eller man MÅSTE börja med nivå 1?
Tuben skrev:nivå ett gäller ALLA
jag vet ett par som kör mycket bättre än dom flesta
här som hadde mycket att lära redan på steg 1.
Det handlar mycket om att bryta ner sin egen
teknik och börja om .
Zilversurfer skrev:38 år..börja om från början. Hemsk tanke, jag får väl köra lite snett, vint, fel tills jag slutar köra Mc.
Ungefär som när jag var aktiv i golf, hade 3 i hcp, gick till tränare för att få rätt på vissa slag....brrrr höjde mig direkt. Att bryta ner helt och BÖRJA om, är det verkligen CSS inlärningsteknik? Varför inte utgå från att förbättra sin egna teknik? Alla kan inte, vill inte hänga/bromsa sent/köra om vid minsta lucka/gasa till 300 på rakan. Dom flesta vill nog bara förbättra sin körning inom rimliga gränser, eller jag kanske har fel? Deltagarna är kanske överhängande raceputtar som skall tävla?
Mvh//ZS
Tuben skrev:Du tog mig verkligen på ordagrant menade väl inte riktigt ifrån noll
men man måste backa tillbaka och rätta till felen för att kunna gå
framåt///Tub
Robz skrev::kocko :kocko
Håller med dig till fullo!!! Då ger förmodligen ett Per Gustavsson-pass med SSEMSE lika mycket (eller mer) till bättre pris![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |