Även fast det skiljer en våning mellan oss, då jag sitter vid min dator och hon är i vårt sovrum, ropar hon åt mig att jag ska sätta på mig hörlurarna.
Baslådan fortplantar sig tungt och tydligt genom golvet och när jag får den orden växlar jag ljudkort och drar på mig lurarna samtidigt som jag mumlar "jädra volym-mal"
Nu har det visat sig att mina gamla Hama-lurar (som jag verkligen gillade för ljudet) skorrar märkbart på höger sida så dessa har gjort sig förtjänta av att gå i pension efter lång och trogen tjänst.
Önskar förslag på nya utbytes-lurar enligt dessa kriterier:
* Bra ljud och fet bas (tokviktigt såklart)
* Ska ha mic (spelar BF och använder Skype)
* Gillar Hamas design på lurar + mic så helst ingen pinne till mic
* Ska kunna handlas på nätet
* Lätta och smidiga (ska inte kännas att man har lurar på sig, varken ljud- eller viktmässigt)
Vad använder och rekommenderar ni för hörlurar till datorn?
Baslådan fortplantar sig tungt och tydligt genom golvet och när jag får den orden växlar jag ljudkort och drar på mig lurarna samtidigt som jag mumlar "jädra volym-mal"
Nu har det visat sig att mina gamla Hama-lurar (som jag verkligen gillade för ljudet) skorrar märkbart på höger sida så dessa har gjort sig förtjänta av att gå i pension efter lång och trogen tjänst.
Önskar förslag på nya utbytes-lurar enligt dessa kriterier:
* Bra ljud och fet bas (tokviktigt såklart)
* Ska ha mic (spelar BF och använder Skype)
* Gillar Hamas design på lurar + mic så helst ingen pinne till mic
* Ska kunna handlas på nätet
* Lätta och smidiga (ska inte kännas att man har lurar på sig, varken ljud- eller viktmässigt)
Vad använder och rekommenderar ni för hörlurar till datorn?