Förslag ang. nya foruminlägg

_DamnIt

Nykomling
Gick med
18 Jun 2013
Hoj
Yamaha YZF R1 -99
Har själv insett att det kan va lite småjobbigt att hitta alla nya inlägg när man har ett par uppdaterade forumtrådar. Hade ni inte kunnat kasta in en funktion som gör att man trycker på en fin liten knappt så skickar den en till senaste icke lästa foruminlägg i en tråd man prenumererar på? Tycker det hade varit en fenomenal idé!

Du menar som den blå knappen framför rubriken som finns redan nu?

vilken blå knapp???
det enda jag ser är en facebook gilla knapp. men den visar väl bara vad som mina "vänner" gillat och inte senaste olästa inlägg???. eller vilken blå knapp menar du???

Tryck på F5, alltså uppdatera sidan, då ska det dyka upp en blå knapp på trådar med nya inlägg, om du klickar på den så kommer du till det första olästa inlägget.
Knappen före rubriken visar det senaste av dig olästa inlägget, knappen efter visar det senaste inlägget.

Tryck på F5, alltså uppdatera sidan, då ska det dyka upp en blå knapp på trådar med nya inlägg, om du klickar på den så kommer du till det första olästa inlägget.
Knappen före rubriken visar det senaste av dig olästa inlägget, knappen efter visar det senaste inlägget.

Har inte utforskat det så noga, men mig skickar den till sista skrivna inlägget..

Tror han specifikt menar första olästa i en tråd man prenumererar på :hej

Inte om man varit från tråden ett tag, då kan det ju vara flera inlägg som man inte läst själv.
Nu tar jag det här sakta........om du klickar på den blå knappen......kommer du till det av DIG första olästa inlägget, oavsett hur lång tråden är efter det.
Funka?

Nu tar jag det här sakta........om du klickar på den blå knappen......kommer du till det av DIG första olästa inlägget, oavsett hur lång tråden är efter det.
Funka?

Jag förstår precis vad du menar, jag säger bara att det inte funkar på de trådar jag testat nu! :P
(har inte reagerat på det innan jag läste denna tråd dock)

Funka?

Vill bara inflika att det verkligen uppskattas att du skriver så pass långsamt att vi hänger med. :tummenupp

Jag får valet "Visa första olästa" ovanför tidsramen på första inlägget, bredvid "Ämnesverktyg", när jag går in i en tråd där det finns av mig olästa poster.

Trådstartarens fråga är en icke-fråga för mig i och med det. :fakta

Ni får ursäkta, har helt missat den! Är alldeles för bortskämd av andra forum som skickar en rätt direkt.

Men då tackar jag för informationen istället. :yoparty

Men, det finns ju två knappar! En alldeles till vänster om trådrubrikerna, då kommer man till första nya inlägget. Sen finns det en en bit till höger, alldeles till höger om nicket på den som skrev senast i en tråd, då kommer man till sista inlägget i tråden.

Men, det finns ju två knappar! En alldeles till vänster om trådrubrikerna, då kommer man till första nya inlägget. Sen finns det en en bit till höger, alldeles till höger om nicket på den som skrev senast i en tråd, då kommer man till sista inlägget i tråden.
Nu va du rolig va?

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...