Försäsongsträning påsklovet 2005

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Hejsan

Folkesson arrangerar ju ett läger i Cartagena som säkert håller hög klass. Men ajaj, datumet 14-18 mars innebär en semestervecka som inte finns.

Påsken 2005 verkar vara mellan 24-27 mars. Vad har vi då? -Jo, BikePromotion 1) ordnar 25.3.2005 - 28.3.2005 på Cartagena

Vidare ordnar:
Rehm 25.3.2005 - 28.3.2005 på Rijeka.

Funderar lite, o inser att det kanske är bra att spendera påsken på en racingbana... I synnerhet kankse BikePromotions läger är att föredra då arrangören är BRA :tummenupp

Någon annan intresserad?

/Jorpes

1) BikePromotion är en tysk arrangör som ordnar racinarrangemang i Europa. Vi var ett 20-tal som körde med dom förra året, och jag gissar samtliga var nöjda. I arrangemanget ingick "Freies Fahren", gruppindelad körning, Pirelli Cup tävling för 20 Euro, 4 timmars ERF (dock tillägg på 200 Euro), fullständig dokumentation över alla varv körda med transponder.

app app! tjänar "vi" pengar på det här? :hihi

fakk. jag vill åka söderut igen oxå. Men har inte bestämt mig vart än.

Swedie skrev:
app app! tjänar "vi" pengar på det här? :hihi

fakk. jag vill åka söderut igen oxå. Men har inte bestämt mig vart än.

Pust.. -Nej, vem tjänar pengar... -Men jag kan inte annat än lägga en guldstjärna till BikePromotion då arrangemangen var av toppklass. Och vem har inte behövt svara på 1000 frågor huruvida det är "gruppkörning, ingår tävling, är arrangören lurifaxer som snor pengarna etc..." Därför la jag det subjektiva "-Vi tyckte det var bra förra året" .

Och för att gör mig ännu mera tydlig.
Vi = Jag, Mossberg, Sörebo, Jonas, Sjölander, Quitte, Packalen, Gul, Blom, Ploppen (tror jag), Putte, Dolken (med trasig buss), Tandpetaren (trasig buss), Åsa, Ola, Lacnac, etc etc... Sorry om jag glömt någon...

:puss Swideiieie

Last edited:
Swedie skrev:
puss puss lol.. a jo. Men du nämner inte kostnader o sånt.

Om jag kommer ihåg rätt kostade BikePromotion 350 Euro eller liknande förra året för 4 dagar. Gissar att det blir något liknande i den stilen.

Huvudargmentet för "tråden" är dock att det inträffar i påskveckan, vilket gör att endast resdagar blir "dyra semesterdagar".

Naturligtvis finns det massor av andra träningsläger, men det var dess jag hittade som var under påsken.

Puss igen då Swidieiei :lol

Ingen som har kontakt med Lacknak och kan kolla hur det går i år? Han hade ju en undersökning på sin hemsida men har det givit resultat?

*/ ?>
Back