Försäkring!

RS125 -04 5000 kr per år helförsäkring hos Bilsport & MC... grymt bra.

Jag har också Självrisk på 3k, fast den står på farsan.

Det gäller att kolla upp noga med förs. bolagen om dom har höjd självriks eller inte när man har den på förälder. För det är ju faktiskt inte förbjudet att försäkra så!

SolitudE skrev:
Jag har också Självrisk på 3k, fast den står på farsan.

Det gäller att kolla upp noga med förs. bolagen om dom har höjd självriks eller inte när man har den på förälder. För det är ju faktiskt inte förbjudet att försäkra så!

Jo det är det. Du har det ekonomiska intresset i hojen och därmed ska du stå för försäkringen.

3400kr Hel/hel i folksam. RS -97 Står på mig..

PEPPO! skrev:
RS125 -04 5000 kr per år helförsäkring hos Bilsport & MC... grymt bra.

vaa fan jag tyckte jag ringde runt men billigaste var if 585kr mån helfösäkrad och jag bor ju inte direkt i stockholm...

EBS skrev:
Jo det är det. Du har det ekonomiska intresset i hojen och därmed ska du stå för försäkringen.
Jag har länsförsäkringar och de säger att det är helt lungt att jag har den på min far om vi bor under samma tak....Jag har hel/hel och betalar 800kr om året....=)

zpeppy skrev:
Jag har länsförsäkringar och de säger att det är helt lungt att jag har den på min far om vi bor under samma tak....Jag har hel/hel och betalar 800kr om året....=)

vaaa :confused: men försäkringen gäller väll inte om du kör och krockar ??

zpeppy skrev:

Det är skenförsäkring, även om du inte torskar på det

Anton_Ljunghusen skrev:
är det din hoj ska givetvis du stå för försäkringen

jojo men hur fan kunde han tzr ha den på sin far och nästan gratis försäkring :confused: jaja jag sitter i tele kö till mitt försäkringsbolag nu :banana

lasse kongo skrev:
jojo men hur fan kunde han tzr ha den på sin far och nästan gratis försäkring :confused: jaja jag sitter i tele kö till mitt försäkringsbolag nu :banana

Därför att han skiter i vad som är rätt och fel

Anton_Ljunghusen skrev:
Därför att han skiter i vad som är rätt och fel

skiter jag också i men bara det gäller så men snart såf jag reda. japp dom sa om vi båda använder motorcyklen så gäller försäkringen om jag kör och krockar eller dör.... så det är ju gött som ögat

hmm ringde Bilsport & MC står den i min pappas namn så 1100 kr hel/hel men 10000 i vagnskada så om jag bytar så tjänar jag ju 15ooo om jag inte kör och välter hehe

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT