Gummianka
Ny medlem
Jaha nu efter mitt sista inbrott fick jag ju lösa in både min hemförsäkring och min motocykel försäkring.
Snacka om att allt nu efterhand måste varit ett beställningsjobb.
Man hade tagit sig in på natten brutit upp fel garageport och dessutom inte lyckats med den förstnämda utan sedan försökt på min. Troligtvis var det min port man ville åt från början men tagit fel.
Man hade brutit upp min port med våld och sedan i lugn och ro packat ihop allt jag hade i garaget och sedan förmodligen lastat det i en bil med släp. Vittnen säger det iallfall att där var en bil som var runt garaget där vid tiden av stölden.
Ofan tänkte jag allvar. :O men seriöst dom var nog ute efter motorcykeln men den har ju superlarmet rune sedan någon vecka tillbaka så den har man bara rivit av mitt orginalblås på ...
men det roliga är att jag och min flickvän kom till garaget på natten "hade en dålig känsla" så jag brakade dit
hittar ett så tomt garage så min granne efter att jag flyttat till annan plats trodde jag sagt upp garaget och flyttat och slutstädat
Vad man kom över
Verktygsvagn med verktyg till bil och motorcykel för 9 lök
kläder och hjälm
orginalblås och plastkåpa bak?
diverse småprylar i mitt garage som jag fotfarande inte kommit på vad det är
ähh okej det ordnar sig trodde jag
Ringde if
okej dom tar mitt blås och plastkåpan... 15 lök i självrisk
kommer jag någonsin få ut något av allt det jag förlorat???
andy
mc säsongen verkar tyvärr över
arrghhh
Snacka om att allt nu efterhand måste varit ett beställningsjobb.
Man hade tagit sig in på natten brutit upp fel garageport och dessutom inte lyckats med den förstnämda utan sedan försökt på min. Troligtvis var det min port man ville åt från början men tagit fel.
Man hade brutit upp min port med våld och sedan i lugn och ro packat ihop allt jag hade i garaget och sedan förmodligen lastat det i en bil med släp. Vittnen säger det iallfall att där var en bil som var runt garaget där vid tiden av stölden.
Ofan tänkte jag allvar. :O men seriöst dom var nog ute efter motorcykeln men den har ju superlarmet rune sedan någon vecka tillbaka så den har man bara rivit av mitt orginalblås på ...
men det roliga är att jag och min flickvän kom till garaget på natten "hade en dålig känsla" så jag brakade dit
hittar ett så tomt garage så min granne efter att jag flyttat till annan plats trodde jag sagt upp garaget och flyttat och slutstädat
Vad man kom över
Verktygsvagn med verktyg till bil och motorcykel för 9 lök
kläder och hjälm
orginalblås och plastkåpa bak?
diverse småprylar i mitt garage som jag fotfarande inte kommit på vad det är
ähh okej det ordnar sig trodde jag
Ringde if
okej dom tar mitt blås och plastkåpan... 15 lök i självrisk
kommer jag någonsin få ut något av allt det jag förlorat???
andy
mc säsongen verkar tyvärr över
arrghhh

Last edited: