förreggad?

asskicker89

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
husaberg fe 501 sm
vad innebär att en hoj är föreggad? vad kostar det och vad må+ste göras för att kunna köra med den på väg..vad jag har förstått så är det ok att regga men det har inte gjorts än alltså :confused:..

Last edited:
asskicker89 skrev:
2219564 vad innebär att en hoj är föreggad? vad kostar det och vad må+ste göras för att kunna köra med den på väg..vad jag har förstått så är det ok att regga men det har inte gjorts än alltså :confused:..
ingen som vet :va

asskicker89 skrev:
2222678 ingen som vet :va
Att den är förreggad tror jag betyder att den har varit registrerad en gång tidigare men sedan har den inte varit registrerad. Alltså finns allting för en ny registrering, så man måste bara skaffa de grejerna som skanas och sedan registreras. Eller också är det att den har varit registrerad utomlands, t.ex Tyskland. Det är vad jag skulle kunna tänka mig men vet inte säkert.

Lundgren skrev:
2222684 Att den är förreggad tror jag betyder att den har varit registrerad en gång tidigare men sedan har den inte varit registrerad. Alltså finns allting för en ny registrering, så man måste bara skaffa de grejerna som skanas och sedan registreras. Eller också är det att den har varit registrerad utomlands, t.ex Tyskland. Det är vad jag skulle kunna tänka mig men vet inte säkert.
aa den kommer från tyskland..den har vart reggad i tyskland..så man behöver bara registrera och besikta igen alltså?

asskicker89 skrev:
2222718 aa den kommer från tyskland..den har vart reggad i tyskland..så man behöver bara registrera och besikta igen alltså?
Ja. Såvida den har en godkännd strypning och att du kan bevisa att den stryper den till 11kw annars är det bara o bänka den :tummenupp Så tror jag det är iaf. Har ju inte gjort det själv men. Kanske någon annan vet mer säkert.

Är inte de fabriksnya exc förreggade så man bara behöver boka tid för en reggning?

Nyheter
Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...