asskicker89
Ny medlem
vad innebär att en hoj är föreggad? vad kostar det och vad må+ste göras för att kunna köra med den på väg..vad jag har förstått så är det ok att regga men det har inte gjorts än alltså
..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ingen som vetasskicker89 skrev:2219564vad innebär att en hoj är föreggad? vad kostar det och vad må+ste göras för att kunna köra med den på väg..vad jag har förstått så är det ok att regga men det har inte gjorts än alltså..

Att den är förreggad tror jag betyder att den har varit registrerad en gång tidigare men sedan har den inte varit registrerad. Alltså finns allting för en ny registrering, så man måste bara skaffa de grejerna som skanas och sedan registreras. Eller också är det att den har varit registrerad utomlands, t.ex Tyskland. Det är vad jag skulle kunna tänka mig men vet inte säkert.asskicker89 skrev:2222678ingen som vet![]()
aa den kommer från tyskland..den har vart reggad i tyskland..så man behöver bara registrera och besikta igen alltså?Lundgren skrev:2222684Att den är förreggad tror jag betyder att den har varit registrerad en gång tidigare men sedan har den inte varit registrerad. Alltså finns allting för en ny registrering, så man måste bara skaffa de grejerna som skanas och sedan registreras. Eller också är det att den har varit registrerad utomlands, t.ex Tyskland. Det är vad jag skulle kunna tänka mig men vet inte säkert.
Ja. Såvida den har en godkännd strypning och att du kan bevisa att den stryper den till 11kw annars är det bara o bänka denasskicker89 skrev:2222718aa den kommer från tyskland..den har vart reggad i tyskland..så man behöver bara registrera och besikta igen alltså?
hmm..Bärgren skrev:2222933Är inte de fabriksnya exc förreggade så man bara behöver boka tid för en reggning?
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|