Förlåt - måste få en egen tråd :P

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Hoj
Ducati Monster 696
Man vill ju inte hamna på anonyma sida 298 på Körkort 2008!

JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG!!!!!!!!!!!!!

Vad ska man med körkort om man sitter bakpå?:D

Skämt åsido - skaffat något schysst båge än?

Gediget!!

en av de basta kanslor man kan ha!
Klara uppkorningen!
Faktiskt...

Grattis :tummenupp :cpparty

Hähä.. Lite glad i hågen och för lite personer i verkligheten att bräscha, förlåt informera, om att du tagit kortet? :)

Vet hur det känns, tog mitt i måndags men sitter förkyld som en gnu med nycklarna i handen.. Du vet killar som är förkylda... Försöker få lite sympati från frugan om hur överdrivet synd det är om mig som är dödssjuk och inte kan ut o hojja, men som vanligt går jag bet. Förstår inte varför... :va

Anywho, grattis o kör förståndigt!
Over and out

Hähä.. Lite glad i hågen och för lite personer i verkligheten att bräscha, förlåt informera, om att du tagit kortet? :)

Vet hur det känns, tog mitt i måndags men sitter förkyld som en gnu med nycklarna i handen.. Du vet killar som är förkylda... Försöker få lite sympati från frugan om hur överdrivet synd det är om mig som är dödssjuk och inte kan ut o hojja, men som vanligt går jag bet. Förstår inte varför... :va

Anywho, grattis o kör förståndigt!
Over and out

Pff e det inte lite uttjatat det där me hur synd det är om er när ni är sjuka? den där reklamen börjar ju bli lite ti åren...

Och de jag hade att meddela privat blev lätt underrättade på en gång :D But hey. sorry. me happy :)

Starkt jobbat malin :tummenupp

..nu gäller de o bara behålla det oxå :)

Gediget!!

en av de basta kanslor man kan ha!
Klara uppkorningen!
Faktiskt...

Grattis :tummenupp :cpparty

Vaddå bästa känslor? Jag skakade som en frusen gris, pissade var 10-minut i väntan på min tur och mådde jäkligt dåligt pga av all nervositet. Ett under att jag klarade det utan minsta lilla anmärkning!

Bästa känslan var ju såklart när lokala länsman stoppade en och trodde man var laglös :yoparty

Grattis till kortet :)

Starkt jobbat malin :tummenupp

..nu gäller de o bara behålla det oxå :)

Kommer från rätt person va ;)

Vaddå bästa känslor? Jag skakade som en frusen gris, pissade var 10-minut i väntan på min tur och mådde jäkligt dåligt pga av all nervositet. Ett under att jag klarade det utan minsta lilla anmärkning!

Bästa känslan var ju såklart när lokala länsman stoppade en och trodde man var laglös :yoparty

Grattis till kortet :)

Wooo skojar du :| trodde aaaaldrig att lågfartsbanan sku klaras av... aldrig darrat så sjukt i mitt liv :| allt skakade väl.. hojen likaså

Last edited:
Jahaja jag gick kurs i heta arbeten igår men inte skapar jag en hel jävla egen tråd om det.

En får gratulera då, har själv bara haft de ca 1.5 månad :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...