Förklara "citat funktionen" tack.

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
ingen
När jag vill svara på ett inlägg så klickar jag på detta och då syns det tydligt vad man svarat på.
So far so good.

Men om jag svarar på ett till inlägg i samma tråd så klistras allt ihop till ett inlägg.
Varför blir det så?
Gör jag fel?
Hur kan man svara på ett inlägg i taget utan att det automatiskt klistas ihop till ett enda svar där allt finns med?

Last edited:
:) Det klistras automatiskt ihop och kallas dubbelpost.

som tex är det här två inlägg som är ihop lagda det kan man se under det

Där det står Senast ändrad av prulle : Idag kl 18:07. Anledning: Dubbelt inlägg

Last edited:
Okej. Det går alltså helt enkelt inte att hålla isär svaren från varandra i olika inlägg.
Det kan ju vara bra att känna till.
Tack för snabb info.

3091143 Okej. Det går alltså helt enkelt inte att hålla isär svaren från varandra i olika inlägg.
Tack för snabb info.
Går säkert men varför skulle man?
Det är lugnt bara roligt att hjälpa till när man kan något :)

:) Det klistras automatiskt ihop och kallas dubbelpost.som tex är det här två inlägg som är ihop lagda det kan man se under det

:confused:
Okej. Det går alltså helt enkelt inte att hålla isär svaren från varandra i olika inlägg.
Tack för snabb info.
:va
Går säkert men varför skulle man?
Det är lugnt bara roligt att hjälpa till när man kan något :)

*testar*

Klipp o klistra

Last edited:
Ni ser va?

Är det bara jag som tycker det blir svårt att hålla igång flera dialoger med olika personer i samma tråd.
Rörigt.

Jag fattade citat-funktionen perfekt innan den här tråden- Nu är jag förvirrad :(

Det är för att slippa långa utdragna trådar med spammiga inlägg. Bättre att en person har alla önskade citeringar i ett inlägg. Det är även bättre för dom som vill bry sig om vad en person sitter och citerar om hela tiden. T.ex kan jag finna det oerhört ointressand vad ekor vill citera och vill inte se en hel sida med citeringar av inlägg. Därmed alltihop i ett inlägg = skitbra. Lättläst och allting och lätt att läsa resonemanget.

Jag fattade citat-funktionen perfekt innan den här tråden- Nu är jag förvirrad :(

Testar lite med att citera dig! :va

Det är för att slippa långa utdragna trådar med spammiga inlägg. Bättre att en person har alla önskade citeringar i ett inlägg. Det är även bättre för dom som vill bry sig om vad en person sitter och citerar om hela tiden. T.ex kan jag finna det oerhört ointressand vad ekor vill citera och vill inte se en hel sida med citeringar av inlägg. Därmed alltihop i ett inlägg = skitbra. Lättläst och allting och lätt att läsa resonemanget.

Men hur lång tid måste det gå mellan svaren för att dom inte ska läggas ihop, svarar jag henken idag och dig imorgon så vill jag ju inte att dom ska läggas ihop då det kan bli väldigt rörigt att läsa!

Last edited:

Testar igen.

Om man är ointresserad av vad någon annan skriver kan man använda "ignorerafunktionen" då?

Tror så, jag har fått inlägg efter varann utan att de har lagts ihop.
Test igen. okej.

Last edited:
3091431 Testar lite med att citera dig! :va

Men hur lång tid måste det gå mellan svaren för att dom inte ska läggas ihop, svarar jag henken idag och dig imorgon så vill jag ju inte att dom ska läggas ihop då det kan bli väldigt rörigt att läsa!
Är det ett inlägg emellan blir dom inte ihopblandade.

Testar igen.

Om man är ointresserad av vad någon annan skriver kan man använda "ignorerafunktionen" då?

Test igen. okej.

Nu anser jag mig veta att det finns en tidsaspekt inlagd.
Hur lång tid måste gå innan citaten inte blandas ihop i samma inlägg?

testar.

testar.

det verkar inte stämma?

Last edited:
3091483 Nu anser jag mig veta att det finns en tidsaspekt inlagd.
Hur lång tid måste gå innan citaten inte blandas ihop i samma inlägg?

testar.

testar.

det verkar inte stämma?
Jo! Det stämmer!

Om jag skickar detta nu och sedan du skriver ett innan jag hinner skicka mitt andra så blandas inte mina inlägg.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman