Hojen är en GSXR 750 -85. På den sitter det Mikuni RS 34'or som vid köptillfället påstods vara bestyckade för det medföljande V&H 4-1 systemet. Dock satt orginalsystemet på p.g.a hög ljudvolym. Detta medförde att hojen inte svarade lika snabbt på gasen utan man var tvungen att gasa relativt lugnt upp i varv.
Det jag gjorde då var att köpa ett begagnat Micron slipon som jag tillverkade en egen fastsättning för till V&H 4-1, både utseende o ljud jämfört med orginal blev bra. Det som hände då var att hojen går riktigt heluselt, går överhuvudtaget inte att få upp i "riktiga" varv vid färd på väg. Går på rekommendation från firma ner på huvudmunstycket från 110 till 105....fortfarande ingen skillnad.
Åt vilket håll borde jag börja testa bestyckning på huvudmunstycket och till vilken storlek isåfall?
Luftskruvarna är utskruvade 2varv.
Det jag gjorde då var att köpa ett begagnat Micron slipon som jag tillverkade en egen fastsättning för till V&H 4-1, både utseende o ljud jämfört med orginal blev bra. Det som hände då var att hojen går riktigt heluselt, går överhuvudtaget inte att få upp i "riktiga" varv vid färd på väg. Går på rekommendation från firma ner på huvudmunstycket från 110 till 105....fortfarande ingen skillnad.
Åt vilket håll borde jag börja testa bestyckning på huvudmunstycket och till vilken storlek isåfall?
Luftskruvarna är utskruvade 2varv.