Förfest låtar?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Vad har ni för favorit musik som får er på party humör?

Nu snakar vi oserriös musik al'a
gylenetider - leva livet
rosenström - hultsfredfestivalen
Slagssmålsklubben - övningsköra

Ja vad som än får folk på bra humör. Ska va låtar som alla uppskatar oavsett vad dom egentligen lysnar på.

60,70 & 80 tal. Tänk "Studio 107,5" så kommer du rätt. Kan med fördel varvas lite med svenska schlagerdängor. :) :yoparty

Googla på typ årtal och bestoff!

Typ!

Google! Best of the 80´s torrent!

Good luck! Fucker! :FU

Edit:Typ ...

Ebba Grön, Imperiet, Cornelis. Sånt är roligt att sitta och skrika till när man är full. Jag brukar göra det när jag är nykter också.

Last edited:
In Flames_system :yoparty
In flames går fet bort som fest musik :tungan

Hur fan kunde jag glömma dom? Tackar! (Har varigt på spelning med dom på tingvalla :rofl)

Ebba Grön, Imperiet, Cornelis. Sånt är roligt att sitta och skrika till när man är full. Jag brukar göra det när jag är nykter också.
mm exakt sånt jag mennade :D Corneiles har bara gjort så otroligt mkt tråk musik :(

Last edited:
mm exakt sånt jag mennade :D Corneiles har bara gjort så otroligt mkt tråk musik :(

Ladda bara ner nån av live-skivorna. Dom är bra som fan allihop. Ska du ha album så är det Mannen Som Älskade Träd som gäller. Fast det är inte så jätte-kända låtar på den, så det kanske inte är så roligt på en förfest. Men ladda ner den sista skivan på Mäster Cees Memoarer. Det är live och bra som fan + att det är kända låtar.

Det bästa är när man har lyssnat på skivan så mycket så man inte bara kan sjunga med i låtarna utan även prata med i mellansnacket. Prata Cornelis är nästan roligare än att sjunga Cornelis.

In flames går fet bort som fest musik :tungan

Läste fel på din fråga , såg ej att du ville veta vilken musik som spelas på era sy-juntor :D
Jag klaggar inte men :tuttar tenderar att bli griniga

Plus att just in flames är halv rissiga :hihi

Ladda bara ner nån av live-skivorna. Dom är bra som fan allihop. Ska du ha album så är det Mannen Som Älskade Träd som gäller. Fast det är inte så jätte-kända låtar på den, så det kanske inte är så roligt på en förfest. Men ladda ner den sista skivan på Mäster Cees Memoarer. Det är live och bra som fan + att det är kända låtar.

Det bästa är när man har lyssnat på skivan så mycket så man inte bara kan sjunga med i låtarna utan även prata med i mellansnacket. Prata Cornelis är nästan roligare än att sjunga Cornelis.
mm Så klockrena texter :hihi Varför är det ingen is till punchen är tex hysteriskt rolig när 3 st kan alla repliker och 17 kan refrängerna:hihi

Last edited:
Den e fan på gränsen till kult nu ju :hihi
:zpy Nä fy fan heller :mad:

SVENSKT:
Per-Arnez - Muthafucka (Anders Engbergs vs Xzibit) <---GRYM!! (högerklicka, spara som)
De Lyckliga Kompisarna - Dricka Sprit, dansar aldrig nykter mm.
Kenneth and the Knutters
[Ingenting] - Punkdrömmar
Just D - Vart tog den lilla söta flickan vägen mm.
Magnus Uggla
Ölhävers - Jag Vill Va Full
Svenne Rubins - Långa bollar på Bengt, en gammal amazon
Dr. Alban
Pepps Persson - Oh boy
Thomas Rusiak - Hiphopper

ÖVRIGT:
All typ av Party Pimpz uds uds musik
Gorillaz - Feel Good
Haddaway - What is love
Panic! At the disco
Boomfunk MC - Freestyler
Fat Boy Slim - Kung Fu Fighting (remix)
Foo Fighters - Learn To Fly
Red Hot Chili Peppers - By the way

Last edited:
:zpy Nä fy fan heller :mad:

SVENSKT:
Per-Arnez - Muthafucka (Anders Engbergs vs Xzibit) <---GRYM!! (högerklicka, spara som)
De Lyckliga Kompisarna - Dricka Sprit, dansar aldrig nykter mm.
Kenneth and the Knutters
[Ingenting] - Punkdrömmar
Just D - Vart tog den lilla söta flickan vägen mm.
Magnus Uggla
Ölhävers - Jag Vill Va Full
Svenne Rubins - Långa bollar på Bengt, en gammal amazon
Dr. Alban
Pepps Persson - Oh boy
Thomas Rusiak - Hiphopper

ÖVRIGT:
All typ av Party Pimpz uds uds musik
Gorillaz - Feel Good
Haddaway - What is love
Panic! At the disco
Boomfunk MC - Freestyler
Fat Boy Slim - Kung Fu Fighting (remix)
Foo Fighters - Learn To Fly
Red Hot Chili Peppers - By the way
Hehe jag ba skoja

Har du möjligen en torent som heter partymusik? Störredelen av dom där låtarna låg på den :hihi

Haha Japp precis den! Mkt bra musik men satan va mkt skit också! Mkt nedstämt tjafs.

speedboats - Slagsmaalsklubben
Jag har rensat en del skit men efter 8-10 öl funkar all musik så va fan.... :näsblod

Finns speedboats - Slagsmaalsklubben med i mappen?

Back