Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:På grund av effektökningen som kommer av lägre friktion.
Slitaget är även lägre, men givetvis kan man få ett ras ändå och då blir det ju dyrare än att borra om en stålfodrad cylle.
cRoC skrev:Aha okejÄr nicasyl hårdare?
Hur är skillnaden mellan aluminiumcylle och stål?
HanneZ skrev:Mjo nikasil(stavas?) e väl hårdare? Jag kommer ihåg när jag va 15 o min 65 cc nikasil skulle borras o miloverkstaden här i stan förstörde ett o annat borr för dom inte kunde tänka sig att det va nikasil i moppecyllar.
Bättre verkningsgrad på alumotor jämfört med gjutgärn va?
OlleR6 skrev:Såvida jag har fått lära mig så håller de betydligt bättre oxo, dvs har svårare att skära ihop.
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |