Förbannat i helvete!

one4fun

Snart börjar bankalaset :-)
Gick med
31 Oct 2004
Hoj
Honda CB 600F Hornet 2008a
Så var det min tur, några förbannade klåpare har försökt sno min XR som stod parkerad i Tågagaraget bakom min nya bil.....:död

Givetvis har de försökt lyfta ut den och har då skrapat främre stötfångaren på bilen samtidigt som de har skrapat grannens bil.....:kulspruta :machinegu :smasha

Givetvis har de här klåparna lyckats förstöra hela elsystemet som tog mig och farsan 1 vecka att få till....Vad de inte fatta var att vi byggde tändningslåset lite klurigt just för att det inte skulle kunna gå och starta....:huvet

Efter detta har de brutit sönder tändningslåset på min CBR och på en R1a som också står i garaget.

Zmurfen skrev:
2589180 Trött blir man...

Bästa larm o stöldförebyggande :tummenupp :
http://www.zumaskennel.se/

Ingen som pillar ostraffat:D

Din jycke slickar väl ihjäl inbrottstjyven :D

one4fun skrev:
2589155 Så var det min tur, några förbannade klåpare har försökt sno min XR som stod parkerad i Tågagaraget bakom min nya bil.....:död

Efter detta har de brutit sönder tändningslåset på min CBR och på en R1a som också står i garaget.

så dom har pajjat 3 hojer & en bil, men inte lyckats få med en enda hoj ?
låter som ett par slynglar i låg ålder som varit i farten

Last edited:
wonderwizard skrev:
2589224 Din jycke slickar väl ihjäl inbrottstjyven :D
Han har växt lite sen du var här sist :rullandeu

Så länge vi är med så är han löjligt social,men prova o gå in genom grinden när vi inte är i närheten :skrämd :glömdet

:cool: Skall inhandla ett Stort fint Rökt Märgben sen kommer jag på besök, Vad tror du om de':va :död :crash Eller skall jag ta med en Tik som Löper,..:D :D

Zmurfen skrev:
2589264 Han har växt lite sen du var här sist :rullandeu

Så länge vi är med så är han löjligt social,men prova o gå in genom grinden när vi inte är i närheten :skrämd :glömdet

Det är bara att muta den med lite hundkex:tungan

Kuazimudo skrev:
2589449 :cool: Skall inhandla ett Stort fint Rökt Märgben sen kommer jag på besök, Vad tror du om de':va :död :crash Eller skall jag ta med en Tik som Löper,..:D :D
Löptik funkar nog bäst,var nere o träna med kullsystrarna förra helgen men dem tyckte han bara va tramsiga.
Ska du ner till Malmö valp o kolla?

Krickan4 skrev:
2589457 Det är bara att muta den med lite hundkex:tungan
Du får gärna prova om du vill,skulle vara intressant o se vad som händer.
Fega Jehovas o tv pejlare vågar ju aldrig öppna grinden:gnissla

Last edited:
:crash Jag kan ta med min SKYDDSARM så kan han få Bita av sig lite om han inte tyker om mitt Rökta Öra,:D skall du inhandla en till Råtta:confused: :va När ska du ner till Malmö:confused: Ska ni skaffa Dubbbel Larm,..

Zmurfen skrev:
2589180 Trött blir man...

Bästa larm o stöldförebyggande :tummenupp :
http://www.zumaskennel.se/

Ingen som pillar ostraffat:D

Skulle alldrig utsätta min hund för sådana idioter! Det ända som gäller för
sådana är rått stål och inget annat!!

Men som sagt hundar är bra larm för att upptäcka svinen, min vovve har
räddat garaget två gånger, Tyvär hann svinen undan båda gångerna men
det heter väl tredje gången gillt:)

one4fun skrev:
2589155 Så var det min tur, några förbannade klåpare har försökt sno min XR som stod parkerad i Tågagaraget bakom min nya bil.....:död

Givetvis har de försökt lyfta ut den och har då skrapat främre stötfångaren på bilen samtidigt som de har skrapat grannens bil.....:kulspruta :machinegu :smasha

Givetvis har de här klåparna lyckats förstöra hela elsystemet som tog mig och farsan 1 vecka att få till....Vad de inte fatta var att vi byggde tändningslåset lite klurigt just för att det inte skulle kunna gå och starta....:huvet

Mycket tråkigt att höra hoppas det ordnar sig utan allt för stora kostnader!

Last edited:
Zmurfen skrev:
2589559 Löptik funkar nog bäst,var nere o träna med kullsystrarna förra helgen men dem tyckte han bara va tramsiga.

Jag kan ta med min lilla gosse så kan han få leka lite med din, det är onda blicken:)

Bifogat

• s3 006.jpg
    s3 006.jpg
    76.8 KB · Visningar: 52
Zmurfen skrev:
2589559 Löptik funkar nog bäst,var nere o träna med kullsystrarna förra helgen men dem tyckte han bara va tramsiga.

Men jag vågar :D

Fan va trist. Så står ju mina hojar med i mitt garage.

Hur kommer man på idén att lyfta hojen över bilen? De väger ju 200kg och är klumpigare än ett kylskåp?

Mavve skrev:
2597734 Fan va trist. Så står ju mina hojar med i mitt garage.

Hur kommer man på idén att lyfta hojen över bilen? De väger ju 200kg och är klumpigare än ett kylskåp?
Dina kawa kanske ligger 200+ :D

Jag har sett den där MC kängan som man bultar i golvet, verkar som en bra grej.. Ska se om jag kan få tag på sånna till bra pris.. Så förbannat trist med dessa klåfingriga as.. :mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT