För oss med lite att göra tråd.

Zmurfen skrev:
Lördag.
Menar på arbetstid.
Kommer du på lördag? va va

Doh. glömde kolla i går. satt på möte till långt på natten..
Jag tar tag i det senare i dag. sen jävlar skall vi :fyllisar och smiska :fatta! lite på varandra så man :Bugar om att sluta. annars :brinnerup annar kan det hända att någon blir :4skrika

Zmurfen skrev:
Fyll på med tips o tricks hur vi/du får dagen att gå :rofl

Röke paus innan man landar vi kaffe automaten, på väg tillbax ny röka med kaffe i hand. sen måste man ju gå på muggen efter kaffet för att slutligen ta ett bloss till...
Har man riktigt tur springar man på någon i korrodoren (lätt 10min skitsnack om nån som inte é där) för att krocka med Janne i dörren vid rök ruta ett så man måste ta ett kompis bloss oxo ju (mera skitsnack)

Tjaa ! sen kan man ju pilla på datan å se upptagen ut , äsch skit ijag går o tar ett bloss nu va ! :hihi

Skutte skrev:
Röke paus innan man landar vi kaffe automaten, på väg tillbax ny röka med kaffe i hand. sen måste man ju gå på muggen efter kaffet för att slutligen ta ett bloss till...
Har man riktigt tur springar man på någon i korrodoren (lätt 10min skitsnack om nån som inte é där) för att krocka med Janne i dörren vid rök ruta ett så man måste ta ett kompis bloss oxo ju (mera skitsnack)

Tjaa ! sen kan man ju pilla på datan å se upptagen ut , äsch skit ijag går o tar ett bloss nu va ! :hihi

och du skäms inte när du får din lönelapp....... vissa har det för jeffla bra....avundsjuk ;)

Skutte skrev:

ahahhahah.var jobbar du då? :confused:

Zmurfen skrev:
Jobbar,vaddå jobbar.Han sökte inte arbete,han sökte anställning :3freak

Här fanns det folk me huvet på skaft ser jag.... :tummenupp
Hade lite mycket kaffe å dricka därför det tog tid å svara :rolleyes:

YappE skrev:
och du skäms inte när du får din lönelapp....... vissa har det för jeffla bra....avundsjuk ;)

Inget å va avundsjuk på , tro mig det finns fler veckor detta året som :slicka ... Man får ju varva ner inför sin stundande ledighet ju :fakta finns avtal om sånt..
Om man sliter för mycket kan man ju :huvet å de vill vi inte... va vore livet utan Fluffy Bunny Feets ? ? ? :va

Skutte skrev:
Inget å va avundsjuk på , tro mig det finns fler veckor detta året som :slicka ... Man får ju varva ner inför sin stundande ledighet ju :fakta finns avtal om sånt..
Om man sliter för mycket kan man ju :huvet å de vill vi inte... va vore livet utan Fluffy Bunny Feets ? ? ? :va

Utan vad för någonting?? Fluffy bla bla va e det??

FÖR HELVETE GLENNING,KOM HEM OCH RÄDDA MIG OCH FORUMET FRÅN DETTA!!!!!!!!!!!!! :huvet :huvet :huvet

Henke skrev:
Du har just gått över gränsen, du e bannad från RoH forumet :hihi

Attnans !! :4skrika lovar å bränna tofflorna , gå på kolen :brinnerup å be till väder gudarna om billigare försäkring :Bugar för å undgå detta hemska öde

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back