För att veta var vi är på väg

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
måste vi veta var vi har varit.

Så det är hög tid att hoppa in på min site, under Resultat, och återbekanta sig med tävlingen på Falkenberg … en race rapport.

Satan vad du skriver. Hur kommer du ihåg allt? Men roligt är det att läsa för att få lite flash back´s.

Nu ska ner och kolla på din hoj - har du fixxat systemet ?

grandmaster skrev:
måste vi veta var vi har varit.

Så det är hög tid att hoppa in på min site, under Resultat, och återbekanta sig med tävlingen på Falkenberg … en race rapport.

Kul läsning och bra skrivet :tummenupp

Än en gång en lysande berättelse. Du har full koll på det här med Blogga. Den här gången var det inte nervositet som kändes när man läste, utan besvikelse. Oj, vad dystert :( . Nåja, det kommer fler tävlingar :) . Bättre lycka nästa gång. :tummenupp

Du förmedlar en närvarokänsla i dina berättelser som är lätt att ta till sig, eller på ren svenska - kul läsning! :tummenupp

Pissigt skrivet, förmedlade ingenting, bara massa trams som man lika gärna kan vara utan. Du behöver inte skriva något mer.

Du kallade min fete V70R-extra-allt-brutalis-maximus-ögonsten för TRAKTOR??? Tur för dig att du inte ska til Gelleråsen.

Jalle skrev:
Du kallade min fete V70R-extra-allt-brutalis-maximus-ögonsten för TRAKTOR??? Tur för dig att du inte ska til Gelleråsen.

En uppsnofsad Volvo är fortfarande en Volvo. Hisingstraktor!

Goodstuff skrev:
Pappas Ferrari är fortfarande pappas Ferrari. Hycklare. ;)

Rätt så obestridliga fakta, won't you say? :rolleyes:

Förresten så tycker jag att en V70R är rätt så fräck, trots att det är en trak... Volvo.

McB skrev:
Rätt så obestridliga fakta, won't you say? :rolleyes:

Förresten så tycker jag att en V70R är rätt så fräck, trots att det är en trak... Volvo.

Volvo kan väl aldrig bli fräckt på riktigt. SOm familjefarsbil har den väl en viss status men själv tycker jag att Nissan Primera är betydligt fränare. Helst en grön 2.0 SLX kombi från 95. Ahhh! Vilken bil!

Goodstuff skrev:
Volvo kan väl aldrig bli fräckt på riktigt. SOm familjefarsbil har den väl en viss status men själv tycker jag att Nissan Primera är betydligt fränare. Helst en grön 2.0 SLX kombi från 95. Ahhh! Vilken bil!

Tacka vet jag tyska kvalitetsbilar, såsom Audi. I synnerhet A3 -99 är fin. :D

Fingerspitzgefühl! (stavning)

McB skrev:
Tacka vet jag tyska kvalitetsbilar, såsom Audi. I synnerhet A3 -99 är fin. :D

Fingerspitzgefühl! (stavning)

Audi är ju den ultimata posörbilen för folk utan fingerspitzengefühl. Tramsbilar, fråga valmers.

Goodstuff skrev:
Audi är ju den ultimata posörbilen för folk utan fingerspitzengefühl. Tramsbilar, fråga valmers.

Vad vet valmers? Audi fukking r0xx. :fakta

a3.jpg

Du räddade min helg :kär , jag gillar din Volvo, Falken - Malmö = Snabbt:crash

Jalle skrev:
Pissigt skrivet, förmedlade ingenting, bara massa trams som man lika gärna kan vara utan. Du behöver inte skriva något mer.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul