För alla racefans. Idag lanserar vi nya hemsidan!

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Idag lanserar vi tillsammans med Furillo digital agency våran nya hemsida. Det har blivit en helt ny design och en del nya funktioner på sidan, och vi är väldigt nöjda med resultatet. Men det är ett fortgående utvecklingsarbete, så kom gärna med synpunkter!

Jag vill rikta ett otroligt stort tack till alla på Furillo Digital Agency. Per, Rickard, och Stefan som har jobbat hårt med den nya sidan, och som fått stå ut med tusentals frågor och önskemål från mitt håll. Till slut så tycker jag att vi har fått ett riktigt bra resultat, och vi är sjukt nöjda med siten.

Titta in på sidan och titta runt lite på den. Passa gärna på att gilla den nya sidan, och gruppen Magnus Macke Granstedt Racing på Facebook, och följ oss på Twitter, så missar ni ingenting som händer i teamet och på tävlingarna.

www_thumbnail.jpg

Sidan hittar ni som vanligt på www.mackegranstedt.com

Kolla även in https://www.facebook.com/GranstedtRacing och www.twitter.com/MackeGranstedt när ni ändå är i farten.

Nu laddar vi på inför Knutstorp, fan va kul det ska bli!!!

Snyggt :tummenupp

Men, när man klickar på t.ex. "bilder & video" så öppnar den sidan och visar det som är längst ner, är inte så intressant att se 2007. Vore väl bättre om dom gör så att sidan visas med informationen som är överst/längst upp som start?

edit: det är säkert nån tweak bara för med Firefox fungerar det normalt. Det är IE som verkar fucka upp det!

Läcker sida :)

//Nitrous

Snyggt :tummenupp

Men, när man klickar på t.ex. "bilder & video" så öppnar den sidan och visar det som är längst ner, är inte så intressant att se 2007. Vore väl bättre om dom gör så att sidan visas med informationen som är överst/längst upp som start?

edit: det är säkert nån tweak bara för med Firefox fungerar det normalt. Det är IE som verkar fucka upp det!

Läcker sida :)

//Nitrous

Mycket märligt!! Jag har jobbat med sidan jättemycket, senast idag, i olika webbläasre och det har aldrig hänt förut. Det dök upp nu vid lunch... Som sagt, i andra webbläsare beter den sig normalt... Får fesöka lite..

Edit: Det händer bara i IE, och bara när du är inloggad på FB i en annan flik, eller ett annat IE fönster... Mycket skumt..

Last edited:
Mycket märligt!! Jag har jobbat med sidan jättemycket, senast idag, i olika webbläasre och det har aldrig hänt förut. Det dök upp nu vid lunch... Som sagt, i andra webbläsare beter den sig normalt... Får fesöka lite..

Edit: Det händer bara i IE, och bara när du är inloggad på FB i en annan flik, eller ett annat IE fönster... Mycket skumt..

Det är MS fel, så är det....skräp som mkt av det som MS producerar.

Proffsigt! Nog för att förra var bra gjord, men ni har verkligen steppat upp er!

Men jag är bara ett Macke-fan. Ge mig en 74-mössa nästa gång vi är på samma plats, plz.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti