Förändrade parkeringsregler Stockholm

mejg

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2013
Hoj
Bandit
Kanske varit uppe innan och jag missat det. Tycker att det varit väldigt lite snack i frågan
Ivf. den politiska majoriteten i Stockholm planerar en parkeringsreform där även vi motorcyklister drabbas, åsikter kring det?
För motorcyklister innebär förslaget att vi kommer behöva betala parkeringsavgift när vi parkerar under avgiftstider i Sthml.

http://www.dn.se/sthlm/nya-parkeringsavgifter-infors-i-narfororter/

Tråden borde vara klistrad. Åtminstone i Stockholmsforumet. In med er alla och protestera vis SMC's länk!

Jag tycker att vi borde anordna en aktion innan de tar beslutet så att de fattar vad som väntar. Men jag har ingen aning om hur man ska gå tillväga för att göra det.

Tur att man kan beställa utländska falska plåtar med påhittat reg, det kommer bli min lösning för parkering om detta går igenom.. :)

satt fast skylten med kardborre-band och ha en pekeringsskylt från en Polis-BMW när du perkerar :tummenupp

Här har vi två tjänstemän som lappar två hojar som haft den usla smaken att parkera utanför MC-rutan (som är tvärfull). Så de har redan börjat.

pbot.jpg

Det är inte tjänstemän längre. De lägger ut det på entreprenad så de har provision på lapparna de skriver.

Jag tycker att dessa "män" ska ha kjol i stället byxor!!!

Jag tycker att dessa "män" ska ha kjol i stället byxor!!!
Det blir ju klart svalare för dom till sommaren om dom slipper långbyxor :brynad

Skickat från min ME173X via Tapatalk

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...