Får man följa med??

Mr Brownstone

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
Aprilia rs250 sp
Vill/ska f--n i mej börja köra 250sp till våren och undrar om man skulle få följa med någon 250sp-förare på någon tävling nu i höst för att se hur det går till och känna av atmosvären lite. Så om någon vill ha med en trevlig slav (som i alla fall inte är 100% radar på meka) på rejs så vore det jätte trevligt. :Bugar :Bugar :Bugar

På söndag är det B-race på Sviestad i Linköping. Åk dit och insup atmosfären. Det finns massor av folk som behöver hjälp också, så erbjud dig så fort det känns som det är läge.

Den 10-11/9 är det 250SP-final nere på Falkenberg.

Lyckas du ta dig ner själv så är det bara att kolla runt å ställa frågor eller nått.
Jag kan allt om klassen (tror jag iaf!) :)

Vil du åka med någon ner så säg till så kollar vi om det finns nån i närheten som åker förbi som har plats i sin bil..

Kommer även ha en liten fest, vi ihop i klassen, på lördagskvällen. Så då har du kanske chans att lära känna oss på riktigt! :fyllisar :banana

Herr Banan skrev:
Vill/ska f--n i mej börja köra 250sp till våren och undrar om man skulle få följa med någon 250sp-förare på någon tävling nu i höst för att se hur det går till och känna av atmosvären lite. Så om någon vill ha med en trevlig slav (som i alla fall inte är 100% radar på meka) på rejs så vore det jätte trevligt. :Bugar :Bugar :Bugar

Vad kul!
Antingen kommer du till B-racet nu i linköping alternativt så åker du till Falkenberg den 10-11/9. Vad du än väljer så är du välkommen att fråga och mingla så mycket du vill.

mvh
/Jörgen #38

Jörgen Player Special skrev:
Vad kul!
Antingen kommer du till B-racet nu i linköping alternativt så åker du till Falkenberg den 10-11/9. Vad du än väljer så är du välkommen att fråga och mingla så mycket du vill.

mvh
/Jörgen #38

Jag vill också vara med och leka nästa år!!!!! Så köp min dieseltraktor så jag kan köpa en riktig räcer..Länk http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=9320

Snälla!!!!

Mvh
/Sleven

Jörgen Player Special skrev:
Ska jag köpa din diesel, eller vad menar du?? Behåll den som depåmoppe...

hehe
/JPS

Jag bryr mej inte om det är självaste Saddam som köper den bara jag kan köpa en riktig RÄCER!!!!!! :tungan

/Sleven

Tack så himmla mycket!
Falkenberg blir det nog, och jag tar med mig släpkärra och pengar för hojinköp dessutom!
Det kommer att bli väldigt kul att kika på rejset och se om det finns några prillor till salu. Kanske att man får ner några bärs desutom... :Bugar :fyllisar :Bugar

Herr Banan skrev:
Tack så himmla mycket!
Falkenberg blir det nog, och jag tar med mig släpkärra och pengar för hojinköp dessutom!
Det kommer att bli väldigt kul att kika på rejset och se om det finns några prillor till salu. Kanske att man får ner några bärs desutom... :Bugar :fyllisar :Bugar

gå med i vår SportProduction grupp om du inte redan gjort det.

mvh
/Jörgen #38

*/ ?>
Back