Får jag presentera ett svin?!

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Nyss hemkommen egter en blöt kväll i Alingsås som kan sumeras så här:

01. Drack öl hemma. :öl
02. Gick på lokal.
03.Arg kille försökte skapa bråk, jag hade tydligen varit med hans gamla flickvänn. :tuttar
04. Drack mer öl. :öl
05. Tittade på ett bråk om ett bord. "Vi satt här först bla bla bla" :fatta!
06. Drack öl. :öl
07. Ytterligare en herre kom fram och skulle bråka, för att jag varit med hans ex. oxå. :tuttar
08. Drack öl. :öl
09. Tittade på en asiat och en nazist som argumenterade. Sedan gick dom på toa tillsammans.
10. Drack öl. :öl
11. Gick till torget, köpte burgare och tittade på ett bråk mellan 2 killar där den ena hade legat med den andres ex. :tuttar
12. Gick hem.
13. Dricker öl och sitter här... :öl

Är det verkligen så här en utekväll i en mindre stad ska vara? Är det så för er? Jag är nöjd över att jag gick hem. Jag ska nog aldrig gå ut på lokal mer i den här reallity--såpa-intrig-staden. :va
Barn. :kocko

UrbanTiger skrev:
Har du inte pissat på hela kvällen :va

Din reality kväll får vi alltså kalla för Big Bladder :hihi
Ta med videokameran nästa gång...

näe. jag har faktiskt inte det. hmm... my bloose is enormus.

Coola Ola skrev:
Muahaha, stänger alla uteställen 12 i alingsås eller?

NÄ DOM STÄNGER FAKTISLT KLOCKAN ÄTT!

ja visst är det patetiskt. men ikväll stängde jag tidigare. :tungan

klåparen - kent - du & jag döden. lyssna på den och där har ni en utekväll i alingsås-

Det är som vanligt mao. Jag citerar nu Arne Anka:
"Vem fan blir lycklig av att montera bildelar 40 timmar i veckan? Är det så konstigt att folk sen går super och slår varandra på käften när det är helg?"

Eller så kan man säga
gun.jpg

Min brorsa har ett ex i alingsås, kan man förvänta sig att ni kommer hit till linköping och slåss också eller?

Knullar alla med andras ex i alingsås eller...har ni brist på brudar??

Tycker det påminner om utelivet i Kalmar. Antingen är det en massa fjortisar som bråkar och skriker. Eller så är det en massa 35-åringar som beter sig som fjortisar och bråkar och skriker.

Höjdaren var förra sommaren när två killar skulle slåss om en plats i kön till kebabmojjen och låg och rullade i leran i sina finkläder. Vilka idioter.

Det är därför jag sitter hemma istället.

Va ni på Hotället, Precis eller allt va ställena heter där borta nuförtiden.

Minsann... Alltid är det bråk i såsen, det vet man allt...

Killawife skrev:
Tycker det påminner om utelivet i Kalmar. Antingen är det en massa fjortisar som bråkar och skriker. Eller så är det en massa 35-åringar som beter sig som fjortisar och bråkar och skriker.

Höjdaren var förra sommaren när två killar skulle slåss om en plats i kön till kebabmojjen och låg och rullade i leran i sina finkläder. Vilka idioter.

Det är därför jag sitter hemma istället.

jag såg nog fan också den händelsen eller så har det hänt en gång till helt enkelt.... hehe

zhapod skrev:
Min brorsa har ett ex i alingsås, kan man förvänta sig att ni kommer hit till linköping och slåss också eller?

fethajja, har redan varit där och letat ett par ggr men har inte hittat han ännu! :brinnerup

hållundan skrev:
Va ni på Hotället, Precis eller allt va ställena heter där borta nuförtiden.

Äh det var på Precis. Den ene snubben är kock där och det brukade vara mitt favvo-ställe, men nu vet man inte vad som kan finnas i maten :näsblod

janoshki-jonaz skrev:
Knullar alla med andras ex i alingsås eller...har ni brist på brudar??

Både och. Den andre snubben som skulle bråka, hans ex var det typ 3 år sedan jag låg med. Men han hade inte glömt det än.

Faktum är att när en tjej ifrån Alingsås fyller 20, då flyttas hon automatiskt härifrån utav någon underlig kraft. De enda :tuttar som finns är gymnasie-tjejer under 20. Alla över 20 är antingen fula eller bortgifta...

Kvar sitter vi mindre lyckade killar utan framtidsplaner i ålder 20-35 och tar för oss utav det vi kan få :3freak

eller kanske inte. brist på :tuttar är det i alla fall...

UrbanTiger skrev:
Problemet är att alla är så lösa i skinnet så ingen kan vara säker på att det inte är ett halsyskon som dom släpar hem på fylla. Måste jämföras DNA och grejer :gnissla
Dom få som är säkra kort är de inflyttade och har gjort alltså varvet runt ett par gånger :hihi

Så du bor i ett "Banjobälte" liksom .. :crash

:7peta "Welcome to Sixfinger country!" Eller..

Fniss

CJ900RR skrev:
näe. jag har faktiskt inte det. hmm... my bloose is enormus.

NÄ DOM STÄNGER FAKTISLT KLOCKAN ÄTT!

ja visst är det patetiskt. men ikväll stängde jag tidigare. :tungan

klåparen - kent - du & jag döden. lyssna på den och där har ni en utekväll i alingsås-

Haha så satt jag just å lyssna på den! :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...