Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska besikta motarden snart och jag har ingen skyltbelysning än. inte löst hur jag ska få till det snyggt men en sak jag undrar är vad dom säger om min hastighetsmätare. En cykeldator, stämmer skitbra och allt så men den är inte belyst. räcker det om jag riktar en lampa mot den. dvs nån högintensiv lysdiod på nått smidigt sätt. sen hur är det med pos.ljus?
Nu måste det inte vara världens snyggaste konstruktion, bara något som lyser vitt, har själv en belysning från en Ford Sierra Ok så om bara bakdäcket är slitet så kommer jag igenom och ingen omb Alltå... Skönt isåf kan jag kanske sova inatt !![]()
Jag hade cykeldator på min gamla GSX och den var inte belyst.Ska besikta motarden snart och jag har ingen skyltbelysning än. inte löst hur jag ska få till det snyggt men en sak jag undrar är vad dom säger om min hastighetsmätare. En cykeldator, stämmer skitbra och allt så men den är inte belyst. räcker det om jag riktar en lampa mot den. dvs nån högintensiv lysdiod på nått smidigt sätt. sen hur är det med pos.ljus?
Nån som vet hur kinkiga som är på att brytaren nere vid stödet funktionerar? Har bara besiktat 2 hojar men har för mig att dom inte kollade?
Nån med erfarenhet?
Nån som vet hur kinkiga som är på att brytaren nere vid stödet funktionerar? Har bara besiktat 2 hojar men har för mig att dom inte kollade?
Nån med erfarenhet?
Finns ingen lag eller något krav på att den måste fungera så nej dom kollar inte detta.|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |