Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blom skrev:kolla med bandidos dom har tydligen gjort det på sina skinnkavajer![]()
blom skrev:kolla med bandidos dom har tydligen gjort det på sina skinnkavajer![]()
Advance4Stroke skrev:Sy är väl inga problem, gjorde du inte lumpen? sy kragspeglas och sånt vid varje nytvättad uniform...
Eller så går du till valfri textilhandlare och köper, just det TEXTTILLIM!
Men vad man försöker säga ovan är väl typ.... Fransfjollor använder tygmärken, inte vi coola sporthojjare, nu beöver det ju inte vara nåt extremt ryggmärke, så vi låter det vara osagt![]()
Izze skrev:Tackar för svar.
Jo, jag förstod att man skulle använda lim som är avsett för att fästa mellan textil och skinn, jag ville bara ha ett tips på nån som fungerar exceptionellt bra![]()
Ledsen att mitt inlägg gav associationer till skäggiga män utan hjälm och kromade blysänken, men märket jag tänkte fästa är ett litet runt ett, ca 5cm i diameter![]()
Advance4Stroke skrev:Men vad man försöker säga ovan är väl typ.... Fransfjollor använder tygmärken, inte vi coola sporthojjare, nu beöver det ju inte vara nåt extremt ryggmärke, så vi låter det vara osagt![]()
Izze skrev:Hej!
Jag vill fästa ett tygmärke på mitt skinnställ och undrar ifall någon vet nått bra lim (enkelt) att använda eller måste det sys (jobbigt) fast?
hej
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden