Andreas7902
Medlem
Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf!
Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dwestlund skrev:Hej Hej
Jag är här fast jag inte har vad som betraktas som sporthoj, polarn retar mig för det med min touring hoj, men men jag är nöjd så länge...
/D
det är ju glädjen med att åka alla letar efter eller har jag fel ...Andreas7902 skrev:Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf!Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.
steff71 skrev:det är ju glädjen med att åka alla letar efter eller har jag fel ...
så då spelar det ingen roll vilken hoj ..![]()
välkommenAndreas7902 skrev:Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf!Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.
Andreas7902 skrev:Passar väl på att säga hej nu då! Vågade inte riktigt förut, men nu har man ju vad som betraktas vara en sporthoj iaf!Har hängt här på sidan ett tag så helt ny är man ju inte dock.
Mögel skrev:Välkommen![]()
En jävligt fin hoj du har
![]()
Nåt sånt ska jag ha nästa säsong, bra inkörning med lite GPz touring denna sommar, har väl blivit <250 mil sen 17/6 när jag köpte hojen. (åkte på och meka i 2v = 100 milAndreas7902 skrev:Tackar! Kan ju inte precis säga att jag är missnöjd iaf!![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten