Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustaf skrev:Ska lacka min kuts, är det ng vänlig själ som kan fixa färgkoden till en silver-grå YZF R1-20003.
Jag har koden men tyvärr hemma, snabbast är att ringa någon Yamaha åf så letar de reda på koden i en svinblink.Gustaf skrev:Ska lacka min kuts, är det ng vänlig själ som kan fixa färgkoden till en silver-grå YZF R1-20003.
Jag hann svara på ditt pm innan jag såg inlägget med länken ovan, då löste det ju sig snabbt och enkelt.Gustaf skrev:Ska lacka min kuts, är det ng vänlig själ som kan fixa färgkoden till en silver-grå YZF R1-20003.
sharpedge skrev:
Det var då mycket konstigt, jag frågade min handlare two wheels i Umeå och fick koder av dem. Du kanske glömde det magiska ordet, please...smiler skrev:Dom där koderna hjälpte inte mej ett skit iaf då jag visade dom för min färghandlare.....
Yamaha har inga koder att lämna ut heller....
Gustaf skrev:Ska lacka min kuts, är det ng vänlig själ som kan fixa färgkoden till en silver-grå YZF R1-20003.
lunamod skrev:Det stämmer att Yamaha inte ger ut några koder, men importören sa åt mig att ringa Carlbarks Mc i Kumla och dom hade ju koderna. Carlbarks kan även fixa fram färgen men till rätt så saftiga priser.
www.carlbarks.se
Så de lämnar ut en värdelös kod. :kocko Nu har jag aldrig gått till någon lackerare med den så det kanske är som ni säger att den är värdelös. Men nog fan fick jag en kod i alla fall av min handlare fast har jag ingen användning för den så är man ju tillbaks på ruta ett.Crille skrev:Sant sant att Carlbarks har färgkoden men jag tror inte dom ger ut den och gör dom det så har man ingen nytta av den för man inte vet vad det är för färger i receptet.....
Färg har dom också,dom har skickat iväg färg på analys och tagit fram en färg som är 99% i närheten av orginalet,jag snackade med dom förra året om färgen och koden...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |