Färg på sadeln...

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
VFR800-02
Mc'n stod parkerad utanför när ja var ute o reste i somras.. .huset målades om utan att de täckte över den.. Mängder me gula prickar över hela den... :huvet

Hur som helst, allt har jag fått bort me T röd men hur får man bort färg på vinylsadeln?? Snälla hjälp...

/Niclas

Stonycape skrev:
Mc'n stod parkerad utanför när ja var ute o reste i somras.. .huset målades om utan att de täckte över den.. Mängder me gula prickar över hela den... :huvet

Hur som helst, allt har jag fått bort me T röd men hur får man bort färg på vinylsadeln?? Snälla hjälp...

/Niclas

mycke trist men du kan ju alltid lacka den gul prikig annars :tungan

hoppas det löser sig för dig..

Last edited:
finns något som kallas grafiti borttagare finns hos bygghandlare. Men jag vågar inte svara på va som händer me din sadel. I alla fall så kan man få bort all sorts färg med den. Det är riktigt dyrt men du behöver ju bara några droppar

OBS !!!!!!! Fråga hur sadeln reagerar på detta innan du testar jag vill inte ställa till med något.

Det är ju märkligt att det inte lossnar från sadeln om det lossnade från resten? Har du strukturvinyl på sadeln?

Lacknafta brukar ju funka strålande till den mesta färgen, inte så aggresivt heller.
Men annars kanske det funkar med tex Vim?
//Tobbe

Stonycape skrev:

/Niclas

Tycker egentligen att det inte borde vara ditt problem.
Den som fläckade ner hojen får väl stå för det.....

Klä om sadeln

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...