Färg på nummerbotten

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ja, vilken färg ska det vara på nummerbotten? Jag har fått flera svar och blir mer och mer fundersam varje gång jag ser nån annan som sägs ska köra Supermoto 450 (SM).

Är det svart bakgrund och vita bokstäver, eller är det gul bakgrund och svarta bokstäver? Måste få rätsida på det här nu!

Swedie skrev:
2097035 Ja, vilken färg ska det vara på nummerbotten? Jag har fått flera svar och blir mer och mer fundersam varje gång jag ser nån annan som sägs ska köra Supermoto 450 (SM).

Är det svart bakgrund och vita bokstäver, eller är det gul bakgrund och svarta bokstäver? Måste få rätsida på det här nu!
450: Vit bakgrund/Svarta siffror
Open: Gul bakgrund/Svarta siffror

Om jag nu inte läser http://www.svemo.se/file_out.php?id=1216 sid 8 (101) helt fel.

.

Swedie skrev:
2097035 Ja, vilken färg ska det vara på nummerbotten? Jag har fått flera svar och blir mer och mer fundersam varje gång jag ser nån annan som sägs ska köra Supermoto 450 (SM).

Dax att ta en titt i reglementet kanske?
Vit bakgrund & svarta siffror gäller för 450
Gul bakgrund & svarta siffror för open

Spider skrev:
2097108 Å du kör i en egen klass ser jag: orange bakgrund med svarta siffror. :lol

.

Ska du säga som kör med svarta siffror på svart bakgrund :7peta :D

F.ö. så om jag inte minns fel kommer ledaren för respektive klass köra med vita siffror på röd bakgrund.

Barrett skrev:
2097118 Ska du säga som kör med svarta siffror på svart bakgrund :7peta :D

F.ö. så om jag inte minns fel kommer ledaren för respektive klass köra med vita siffror på röd bakgrund.
Då skall du se hur snygga sidorna ser ut, oranga siffror på orange bakgrund :tummenupp :3freak Allt för att förvilla fienden you know. :arsele

Ledare.... har för mig jag läste det i FIMs reglemente men har åxå för mig att jag inte sett det i Svemos. Kan ju komma ihåg fel eftersom det var ett tag sen.

.

Spider skrev:
2097138
Ledare.... har för mig jag läste det i FIMs reglemente men har åxå för mig att jag inte sett det i Svemos. Kan ju komma ihåg fel eftersom det var ett tag sen.

.

Va tvungen att kolla och du har rätt. Det är nog i FIM's reglemente jag läst det. Någon sådat finns inte omnämnt (vad jag kan hitta) i Svemos reglemente. Lite synd då det underlättat för publiken

Barrett skrev:
2097118 Ska du säga som kör med svarta siffror på svart bakgrund :7peta :D

Hur funkar det? Måste man stanna och byta siffror och bakgrund då när man kör om han som leder? Måste ju bli konstiga standon i racen då typ... :confused: :tungan

Spider skrev:
2097108 Å du kör i en egen klass ser jag: orange bakgrund med svarta siffror. :lol

.
Men dööö hänger du aldrig mää, Det är ju så det ska se ut om man tog hem allt förra året så det vet vem som är mästare :hihi

liljekvist skrev:
2097245 Men dööö hänger du aldrig mää, Det är ju så det ska se ut om man tog hem allt förra året så det vet vem som är mästare :hihi
Å faaaan, det var det som FIM menade med alloverüberthetotalmasterguruchampion. Tänk, nu trillade 10-öringen ner. Tack :Bugar

Ja, jag LYCKADES att komma ihåg fel så jag valde gul bakgrundsfärg. :kocko

ja, får'la korrigeras imorgon :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!