Färdigredigerat i Adobe Premiere Pro funkar ej???

RacerKungen

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
Ducati999
Hej i blasket!
Sitter här med min videokamera i vintermörkret o försöker klippa ihop gamla filmer... Har klippt ihop en fin film i Adobe Premiere Pro och nu är den klar att "convertera" till en färdig film. Men när den håller på så stängs hela datorn av hela tiden... Är det datorn eller programmet det är fel på??? Behövs det ställas in några inställningar första gången?? Pal eller NTSC? Aspect Ratio 4:3 eller 16:9? eller nåt annat vad det nu kan heta... Börjar bli tokig!!! Varför stängs allt bara av (fast ändå inte... gröna lampan på datorn lyser fortfarande... fast allt är dött!!!)

Skulle va supertacksam för svar!

/Vilsen Mattias

RacerKungen skrev:
Hej i blasket!
Sitter här med min videokamera i vintermörkret o försöker klippa ihop gamla filmer... Har klippt ihop en fin film i Adobe Premiere Pro och nu är den klar att "convertera" till en färdig film. Men när den håller på så stängs hela datorn av hela tiden... Är det datorn eller programmet det är fel på??? Behövs det ställas in några inställningar första gången?? Pal eller NTSC? Aspect Ratio 4:3 eller 16:9? eller nåt annat vad det nu kan heta... Börjar bli tokig!!! Varför stängs allt bara av (fast ändå inte... gröna lampan på datorn lyser fortfarande... fast allt är dött!!!)

Skulle va supertacksam för svar!

/Vilsen Mattias

Om datorn stängs av mitt i converteringen kan det bero på överhettning.

Jag har oxå problem med programet.
Tror att processorn får jobba alldeles för hårt.

Saxat från Adobes hemsida:
Systemkrav:
Intel® Pentium® III 800 MHz (Pentium 4 med 3 GHz rekommenderas)

Last edited:
Framsteg!!!

Några framsteg....

Det har funkat när jag klätt av datorn skalet så den inte kan bli lika varm. Öppnar man fönstret så de blir lite halvkallt i rummet så stängs den aldrig av! Lite knasigt, men det funkar faktiskt!
Tack för hjälp!

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back